Să ne disciplinăm pasiunile

27 5 0
                                    

CASTITATE

Viața sentimentală a creștinului este un câmp de luptă crucial. Fiecare femeie creștină trebuie să considere autoritatea lui Hristos mai presus de pasiunile omenești și inima ei să rămână pură.

Castitatea înseamnă abstinență de la activitatea sexuală în afara căsătoriei și este o obligație creștină.

Pentru creștin, standardul este următorul: abstinență totală de la activitatea sexuală înainte de căsătorie și credincioșie totală în cadrul căsătoriei (1 Corinteii 7:1-9).

Creștinii trebuie să prețuiască sfințenia sexuală. Aceasta înseamnă să învățăm să ne disciplinăm pasiunile, dorințele, singurătatea, incertitudinea, speranța și încrederea și să ne luăm un angajament necondiționat față de Hristos - un angajament ca, indiferent de pasiunea pe care o simțim, să rămânem puri.

Castitatea presupune sa analizezi orice faptă sau gând în realtie cu angajamentul tău față de Dumnezeu. Să crezi că orice dorință sexuală este firească, sănătoasă și de la Dumnezeu este o mare minciună. Dumnezeu nu îngăduie dorințe care sa nu poată fi împlinite conform standardelor Sale de sfințenie, integritate și puritate. Puritatea sexuală este unul dintre cele mai importante mijloace de protecție a căsătoriei față de comportamentele care o murdăresc, o corup, o infectează sau o distrug - fizic, emoțional și spiritual.

Puritatea înseamnă libertate în fața condamnării cu orice ar putea să distrugă gustul sau plăcerea, să reducă puterea sau să corupă orice alt mod. În căsătorie, uniunea sexuală este firească, sănătoasă și plăcută nu numai pentru moment, cu pentru toată viața.
Intimitatea sexuală este firească în sensul în care Dumnezeu a creat-o.
Când virginitatea și puritatea nu mai sunt protejate și prețuite, apar tristețea, monotonia și plictiseala.
Încercând să găsești împlinire pretutindeni, nu o vei găsi nicăieri.

Puritatea înainte de căsătorie constă în a ne dărui unul altuia in ascultare față de Dumnezeu. Pasiunea trebuie guvernată de principii. Principiul este iubirea - nu numai erotică, sentimentala sau sexuală. Nu există altă cale de a controla pasiunea și nici alta cale către puritate și bucurie.

Dacă alegi să eviți păcatul imortalității sexuale, acesta este idealul lui Dumnezeu, dar, dacă ți-ai pierdut deja virginitatea, Cuvântul lui Dumnezeu ne aduce vestea bună a nașterii din nou, a unui nou început, a posibilității de a deveni "o făptură nouă" (2 Corintebi 5:17)

Articol preluat din Biblia pentru femei
Pag 1695, 1 Corinteni 7

Pași spre luminăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum