• ROADA DUHULUI •
Atât în Vechiul, cât și în Noul Testament, pacea este descrisă ca rezultat al unei relații corecte cu Dumnezeu și cu ceilalți.
Cuvântul grecesc eirene are un înțeles similar cu ebraicul shalom.
Pacea spirituală descrie o stare de bine și de împlinire care vine de la Dumnezeu și depinde doar de prezența Lui."Roada Duhului, dimpotrivă, este: dragostea, bucuria, pacea, îndelunga răbdare, bunătatea, facerea de bine, credincioșia..." (Galateni 5:22)
Pacea interioară spirituală este experimentată de fiecare credincios care umblă în Duhul, în ciuda tumultului din jurul nostru. Adevărata pace a lui Dumnezeu protejează inima și mintea credincioșilor de îngrijorare, de frică și de neliniște. Ea transcende logica și rațiunea:
"Și pacea lui Dumnezeu, care întrece orice pricepere, vă va păzi inimile și gândurile în Hristos Isus."
(Filipeni 4:7)Dumnezeul Păcii, Cel care ne oferă mântuirea, ne promite, de asemenea, prezența și puterea Lui în viața noastră. Prezența Lui ne dă o încredere profundă indiferent dacă este vorba de circumstanțe, oameni sau lucruri.
Deși este imposibil de înțeles pe deplin, adevărata pace este roada Duhului Sfânt (Galateni 5:22) și face parte din "toată armura lui Dumnezeu" (Efeseni 6:11-13). Conform apostolului Pavel, înțelegerea și trăirea Evangheliei ne aduc pacea și ne permit să avem îndrăzneală în lupta spirituală (Efeseni 6:11-13), pentru a face față tuturor dificultăților și pericolelor.
Credinciosul primește pacea de la Dumnezeu, ca o virtute a unei vieți sfinte și ca o protecție împotriva forțelor răului. Acolo unde există pacea lui Dumnezeu, nu este loc de îngrijorare.
Articol preluat din Biblia pentru femei,
Romani 5, pagina 1662
CITEȘTI
Pași spre lumină
No FicciónArticole, curiozități, meditații despre viață, mărturii creștine și multe altele!