Rugăciunea, o prioritate

48 6 0
                                    

    Deși mulți credincioși își dorescpetreacă timp cu Dumnezeu în rugăciune, puțini o fac. Este nevoie de disciplină spirituală pentru ca rugăciunea să devină o prioritate în viața noastră. Dumnezeu a avut în vedere rugăciunea ca prioritate - orientându-i pe copiii Săi să se roage întodeauna. Așadar, rugăciunea trebuie să devină o prioritate pentru noi!

    Scriptura vorbește în mod repetat despre importanța rugăciunii. Pavel ne spune să ne rugăm pentru orice (Filipeni 4:6). Credincioșii trebuie să-i spună lui Dumnezeu toate cererile lor. În plus ei sunt îndemnați să se roage regulat și frecvent. David spunea:

  "Seara, dimineața și la amiază oftez și gem, și El va auzi glasul meu."
(Ps. 5:2; 55:17; 142:1).

    Isus S-a rugat perioade îndelungate, mai ales atunci când avea de luat decizii importante (Luca 6:12) . Oridecâte ori trece prin încercări, credinciosul trebuie să se roage. (Iacov 5:13). Pavel i-a îndemnat pe creștinii din Tesalonic să se roage neîncetat. (1 Tesaloniceni 5:17).

   Rugăciunea nu devine doar o atitudine a inimii, ci și un dialog continuu cu Dumnezeu.

   Când te rogi, asigură-te că ești liniștit și că vei putea auzi răspunsul lui Dumnezeu. (Psalmul 46:10). Biblia nu menționează un anumit timp sau un anumit loc pentru rugăciune. Cu toate acestea, unui credincios îi este mai ușor să mențină rugăciunea ca prioritate dacă are stabilit în programul zilnic un timp și un loc pentru ea. (Luca 18:1).

    Rugăciunea ar trebui să ocupe un loc în inimă si un loc în cămin. Poate nu orice credincios are nevoie de un loc special pentru rugăciune (Matei 6:6), dar toți credincioșii ar trebui să aibă un loc liniștit, departe de agitație și de orice le-ar putea distrage atenția, ca să se roage singuri.

   Pentru ca rugăciunea să devină o prioritate, ar putea fi de ajutor un jurnal, o carte cu texte devoționale sau o listă cu subiectele personale de rugăciune. Roagă-te împreună cu alții, atât pentru a-i încuraja, când și pentru a te responsaliza să te rogi în mod regulat.

Articol preluat din Biblia pentru femei.
Noul Testament, pagina 1843
Rugăciune

Pași spre luminăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum