פרק 29- הקסם השחור

9.6K 624 295
                                    

שלמה ארצי- נבראתי לך

-נקודת המבט של שוהם-

נכנסתי לבית אחרי משמרת ערב בצדוק, השעה הייתה מאוחרת והייתי עייפה מעט, למזלי העברתי את המשמרת עם אדל שהעבירה לי אותה.

היא סיפרה איך היא ובעלה מתכננים להביא ילד אחרי סיום התואר שלה ושכנראה בעקבות כך היא תעזוב את צדוק ותהיה כמה חודשים בבית או תמצא עבודה משרדית שתוכל לעבוד בה, הבטחתי לה שאדבר עם אחי יניר לראות האם יש איזושהי משרה פנויה באחד מעסקי המשפחה.

שמחתי בשביל אדל שהיא עושה את הצעד הזה, ידעתי כמה חשוב לה להקים משפחה וגם אני אהיה יותר משמחה להיות דודה מפנקת.

נעלתי את הדלת אחרי והנחתי את התיק על הרצפה, הדירה הייתה שקטה ורק תקתוק השעון נשמע.
ניגשתי למטבח הריק בכדי להכין לעצמי כוס קפה לפני שאכנס להתקלח להוריד מעליי את היום הזה.

עברו חודשיים מאז שיצאתי מאשפוז בבית החולים, כלל הפצעים והחבלות שלי נרפאו והרגשתי כמו שהם חדשה לגמרי, חזרתי לעבוד בצדוק במשרה מלאה ונמנעתי באופן שיטתי לעשות משמרות עם עמית מאז הריב הגדול שלי עם ליאב.

ליאת הבוסית שלי הבינה שקרה משהו, כשהייתה שולחת את סידורי העבודה תחילה הייתי מחליפה עם עובדים אחרים על מנת לא להיתקל בעמית, היא הבינה שאני מעדיפה לא להיתקל בה ולכן שמה לנו משמרות שונות. קרתה פעם אחת ששובצנו יחד באותה המשמרת ומעבר לנושאי העבודה לא דיברנו.

אני יודעת שאני מתנהגת כמו ילדה קטנה אבל הסיטואציה ביני לבין אחי הוציאה אותי מדעתי, כעסתי עליו בגלל הריב בו הוא התנהג כמו נער מלא באגו ועליה כעסתי כי היא שכבה עם אחי במשך חודשים מאחור הגב שלי ולא סיפרה לי

עמית מהרגע שהכרנו והפכנו חברות טובות נשענה עליי המון. היא הגיעה ממשפחה קשה ועם עבר של בני זוג קשים לא פחות, היא הייתה מגנט לגברים קשים ומתוסבכים שאהבו להוציא עליה את כל הזעם שלהם, מילולית ופיזית.

היא הגיעה לצדוק אחרי שהחליטה שהיא פותחת דף חדש בחיים ומנסה לחסוך כמה שיותר בכדי ללמוד ציור שהיה התחביב והחלום הגדול שלה. היא הייתה מגיעה לישון אצלי כשהיו לה ימים בהם רבה עם אביה או כשאיזה אקס חזר להציק לה.

תמכתי בה באופן קבוע, היא הייתה כמו אחותי, הכנסתי אותה לבית שלי, לבית אבי אינספור פעמים ובסופו של דבר היא שוכבת עם אחי ולא מעזה אפילו לספר לי.
היחידה בסיטואציה הזו שהרגשתי לא נעים בשבילה הייתה אדל שהייתה חברה של שתינו ולא הבינה איזה חתול שחור עבר בנינו, למרות זאת היא לא התערבה והשאיר לנו לפתור את הבעיות שלנו.

הכנתי את הקפה שלי והתיישבתי בספה, הדלקתי את הטלוויזיה ונעצרתי על תכנית לילה שסיכמה את כלל החדשות שלי לא היה זמן להתעדכן בהן. לגמתי מהקפה החם שלי והורדתי את נעלי הבלנדסטון השחוקות שלי שמלוות אותי מהיום הראשון שלי בצדוק.
אם האחים שלי היו שואלים אותי מה הדבר שהכי רציתי במהלך השנה החולפת חוץ מחיבוק חזק מאבא שלי הייתי מוותרת על הדירה בכיף בשביל זוג נעליים חדשות.

RevengeWhere stories live. Discover now