אורי בן ארי- אושר לדקה
-נקודת המבט של אביאל-
ירדתי במדרגות לקומה התחתונה, מביט בדם הקרוש על פרקי אצבעותיי ומנגד בכוס הריקה שלי, הייתי צריך לטפל בשני הדברים.
ניגשתי לחדר העבודה שלי כדי להוציא את ערכת העזרה הראשונה וכדי לקבל קצת שקט שיסדר ל את הראש ממה שעברתי בכמה שעות האחרונות עם ההתנקשות בבן הרוש וסאגת משפחת רוזנשטיין שתמיד שומרים על העניינים בוערים ואף פעם לא משעמם איתם.
במקום להיכנס למשרד ריק הופתעתי לגלות את דודי דביר יושב על הכיסא שלי, מעלעל בטלפון שלו.
"יפה לך הכיסא שלי." אמרתי באדישות עוקצנית וסגרתי את הדלת אחרינו, " למה זכיתי בנוכחות שלך בשעה הזו של הלילה?"
"שמעתי שמועה מטרידה." הוא התעלם מהעקיצה שלי והמשיך לשבת בכיסאי אך עזב את עיסוקו בטלפון.
לא הייתי מרוצה מזה אך הייתי עייף ממלחמות וזו אחת שלחלוטין לא רציתי להילחם.
לקחתי את ערכת העזרה הראשונה מהארונית והתיישבתי על הספה שבחדר.
"גם אני שמעתי כמה וכמה שמועות מטרידות היום." על איזו אחת אתה מדבר.
לא העפתי אליו מבט אפילו בתקווה שיבין שאני לא במצב לפתוח בשיחות נפש לתוך הלילה, רציתי לחטא את היד שלי, לשתות עוד כוס וויסקי, להתקלח ולהיכנס למיטה לצד שהם.פתחתי את נוזל הפולידין ושפכתי על הגאזה לפני שהנחתי את הנוזל הצורב על ידי הפצועה, הפצע צרב אך כבר הייתי רגיל לתחושה.
"שהם רוזנשטיין נוכחת כרגע בבית הזה?" הוא שאל והרמתי אליו את מבטי, תוהה לעצמי מאיפה הוא יודע ולמה זה הניע אותו עד כאן בשעה הזו, "אני מבין לפי המבט שלך שכן." הוא הסיק ונראה לא מרוצה מהתשובה האילמת שלי.
"מה אתה רוצה משהם?" שאלתי, קולי לא נעים אף לא במעט וסבלנותי החלה לפקוע, לא רציתי לדבר עם אף אחד כרגע, לא משנה אם מדובר בדוד שלי או בזר מהרחוב.
"מה הקשר שלך עם גברת רוזנשטיין?" הוא שאל אך אני בספק אם הוא לא ידע.
גם אם לא יצר קשר עם אחד מאחיה לא היה קשה לנחש מה שהם עושה אצלי בבית בשעה כזו."קשר שלא צריך להפריע לך או לעניין אותך." לא עניתי את התשובה שרצה לשמוע אך גם לא התחמקתי.
"לא מעניין אותי הקשר שלכם."
"אז למה אתה בכל זאת מתעניין?"
"כי יש סיכוי לא קטן שגדי רוזנשטיין רצח את אחי אלברט." לא אהבתי שהוא השתמש במונח אחי אלברט והשמיט את העובדה שזהו אבא שלי.
מחשבות שרצו כמעט כל לילה ומנעו ממני לישון, לא הצלחתי לפתור את התעלומה היחידה שלשמה הגעת לארץ.
YOU ARE READING
Revenge
Romance"מה את עושה מלאכית? את תהרסי אותנו...״ הוא לחש ונשק לשפתי התחתונה, "את תהרסי אותי." הוא עבר לנשק את העליונה ברכות וגרם לי להיאנח מעט. "זה בסדר," לחשתי בחזרה. "אני יודעת שתהרוס אותי קודם.״ ~~ אביאל אסולין חזר לארץ אחרי שהות ממושכת בשיקאגו, הוא חוזר ל...