Rodrigo amarante- tuyo (narcos)
——-נקודת המבט של שוהם-
״בוקר טוב.״ חייכתי כשהנחתי ספל של קפה וכוס שוקו קר לאם ובתה הקטנה שדיברה בלהט על כמה היא שמחה שהיא לא הלכה היום לגן אלא ליום כיף עם אמא שלה.״תודה.״ האמא חייכה אליי בחזרה והנהנתי בקטנה לפני שחזרתי למטבח. זו הפעם השניה השבוע שאני מגיעה עם אפס שעות שינה למשמרת רק שלבוקר הזה התווספה גם תחושת הבושה העצמית והאנגאובר מזעזע.
מה לעזאזל עבר לי בראש?! מה חשבתי לעצמי כשנצמדתי אליו ככה? ואם הוא לא היה עוצר גם הייתי שוכבת איתו מבלי למצמץ, שיכורה או לא אביאל אסולין הצליח לשכר אותי עם הכריזמה השקטה שלו וגם עם גוף של אל... למרות שאחרי תקופת היובש המזעזעת שלי כל גבר נושם היה עובר סלקציה.
יכולתי להפיל את האחריות אתמול על השכרות המטומטמת שלי ועל חוסר הביטחון המופרז שחשתי אחרי הפגישה עם עידו והחברה שלו.
״אני מרגישה נורא.״ מילאתי לעצמי כוס מים בעוד עמית העמיסה על המגש מנות שהייתה צריכה להוציא.
״מה יש?״ היא שאלה ונתנה בי מבט חטוף אשר אותו ישר החזירה למגש העמוס שכמעט וכבד יותר ממנה. משכתי בכתפיי קלות כשכוס המים עוד על שפתיי. לא סיפרתי לה על שראיתי את עידו אתמול ולא סיפרתי לה על שנישקתי את אביאל, או על אביאל. אף אחד לא ידע וטוב שכך.
ידעתי שאוכל לסמוך על אודל ועמית על כך שזה ישמר בנינו אך במידה והחשדות שלי באמת נכונים לגבי עמית ואחי, לא אוכל לקחת את הסיכון הקטנטן על כך שזה יגיע לאוזניים שלו, הוא יהרוג אותו אם ישמע שהוא רק החליף איתי מילה.
"אנחנו צריכות לשבת אחרי המשמרת, לא סיפרתי לא מה קרה לי אתמול." התכוונתי לעידו, אספר להן לפחות על עידו ואוריד מעצמי אבן סוד אחת שישבה על החזה שלי, לא שזה היה סוד אבל לפחות ארגיש טוב יותר עם עצמי. שתי הבנות האלה הצליחו לגרום לי לשמור על שפיות בתקופה הקצרה אך המשוגעת הזו.
אביאל צדק, אתמול היה פשוט טעות עצומה, אנחנו הולכים לפגוש אחד את השנייה עוד פעם אחת לפחות לפני שאפגוש את זיסמן וזה הולך להיות מביך ומתוח יותר מתמיד, כאילו זה לא היה מתוח עד עכשיו.
לא רציתי לומר לו את זה אבל הוא מסתמך על התכנית הזו יותר מדי, היא רופפת מאוד ותלויה בעיקר בחשק המיני של מר זיסמן..
ניגשתי לטלפון בכדי לעבור על כמה מההודעות, ליאב כתב לי בוקר טוב ורפאל הציע שנלך לאכול משהו אחרי המשמרת שלי אבל ההודעה שתפסה את עיניי הייתה לא אחרת מההודעה של אביאל.
-אביאל: תגיעי אליי היום בלילה-
פאק, לא! לא ככה מהר, אני עדיין מנסה להתאושש מהלילה הקודם, אני צריכה לגבש עמדה איך להתנהג ואולי גם טיפה להתגבר על המשיכה ועל הסיטואציה אתמול.
YOU ARE READING
Revenge
Romance"מה את עושה מלאכית? את תהרסי אותנו...״ הוא לחש ונשק לשפתי התחתונה, "את תהרסי אותי." הוא עבר לנשק את העליונה ברכות וגרם לי להיאנח מעט. "זה בסדר," לחשתי בחזרה. "אני יודעת שתהרוס אותי קודם.״ ~~ אביאל אסולין חזר לארץ אחרי שהות ממושכת בשיקאגו, הוא חוזר ל...