פרק 7- חלום רטוב

15.5K 969 124
                                    

The Lumineers- sleep on the floor

-נקודת המבט של שוהם-

״נו... מה את אומרת?״ ליאב חייך וטפח פעמיים על הכתף שלי לפני שכרך את זרועו סביבה והצמיד אותי אליו בהתרגשות.

״היא... ממש ממש יפה האמת.״ ניסיתי להראות לו שאני מתרגשת בדיוק כמו שאני מתרגשת אבל למען האמת לא רציתי לעזוב את הבית של אבא שלי, גדלתי שם, הוא היה גדול בשביל שנינו ועכשיו כשאבא שלי בילה זמן כיף במעשיהו הבית היה עוד יותר גדול ויכל להכיל אותי בכיף.

״אני צריך שתהיי פה שוש, לא להרבה זמן, נרהט לך אותה יפה, תבחרי מה שתרצי וכשתרגישי שהכל לטעמך תעברי.״ במילים אחרות הוא רצה להגן עליי מאביאל אסולין ברמה והוא ינסה איכשהו לפגוע בחיי.

כמובן שלליאב, יניר או רפאל אין טיפת מושג ששמעתי מילה מהשיחה או שלהם ובטח ובטח שהלכתי לביתו של מר אסולין וניסיתי איכשהו לאיים על חייו.

״תסתכלי עליי בופ.״ ליאב הסתובב אליי והניח את שתי ידיו על כתפיי כמו איזה אבא, הרמתי אליו את מבטי וזייפתי חיוך קטנטן, הוא החזיר לי אחד אמיתי ונשק למצחי, ״אני צריך שתהיי טיפה רחוקה עד שהכל ירגע, אחרי שאבא נכנס כולם מנסים לקום ולנסות לקחת מאיתנו.״

זה אולי היה שקר ואולי זו הייתה האמת, אבל כרגע כל מה שידעתי זה שאני נמצאת כאן כי אחי הגדול חייב לאביאל אסולין חצי מיליון שקל. והאבסורד היחיד שאני לא מבינה זה למה לי קונים דירה ולהם אין חצי מיליון לתת לאביאל?

אני לא יודעת אם ליניר אחי נדפק השכל או שהוא סתם עושה לליאב בכוונה, את הסכום הזה בטוח יש לנו בכיס הקטן וזה יניר שלא מוכן לשחרר לליאב שקל. אם זה הדרדר לרמה שאני צריכה לעבור לדירה אחרת כדי להישמר ממה שיכול להיות אז כנראה מישהו צריך לעשות שיחה צפופה עם יניר.

ושוב כמו תמיד אני זו שתצטרך לעשות את השיחה הזו.

״נראה מה הבנות יגידו.״ הוצאתי את הטלפון שלי בכדי לצלם להן את הדירה שלי.

אודל גרה בקצה השני של העיר עם בעלה עוד לפני שהם התחתנו ועברו לגור ביחד.
עמית הייתה בשכונה השכנה אליי, חמש דקות נסיעה וזה היה די נוח לשתינו.

כשאני הייתי צריכה אותה היה לי קל להגיע אליה וכשלה היו את הבעיות שלה בבית הייתי הבית השני שלה ואהבתי כל רגע מזה, לעמית לא היו חיים קלים ומשפחה לא קלה לא פחות, הייתי המפלט שלה, היא ישנה אצלי אינספור פעמים עד שאפילו אבא שלי ראה בה כבר כאחת משלנו, בת משפחה.

רק בלי הצד החשוך שבלהיות רוזנשטיין.

שלחתי את התמונות לקבוצה של שתינו וחיכיתי לתשובות מהן בזמן שליאב ניסה להציץ בשקט בכדי לראות עם מי אני מדברת, חטטן שזה מחריד.

RevengeWhere stories live. Discover now