The Rolling Stones- Angie
-נקודת המבט של שוהם-
היינו בדרך לבית של אביאל, הוא הניח את הג׳קט שלו על כתפיי בזמן שישבנו אני והוא במושב האחורי של המרצדס שלו ואדיר נהג.
הייתי מפורקת, הלב שלי דהר בחזי ועדיין לא הצלחתי להסדיר נשימה מהבכי שלא הצלחתי לעצור.
נכנסתי חזרה לבית הקפה והודעתי לאחראי המשמרת שאני מרגישה לא טוב בכלל ושאני חייבת לעזוב את המשמרת. הוא הרים גבה כשראה את עיניי האדומות מבכי אך בחר שלא לנבור ושחרר אותי מהמשמרת.
אביאל ישב על ידי, רגלו מדי פעם מתחככת בשלי אך לא יותר מכך, הוא הביט החוצה דרך החלונות הכהים לרחוב ולעתים סובב אליי את ראשו על מנת לאמוד את מצבי שלא היה מזהיר.
ניגבתי את דמעותיי החצי יבשות מפניי בעזרת אצבעותיי ונשמתי נשימה עמוקה בכדי להסדיר נשימה.
בכיתי ללא הפסקה בחצי שעה האחרונה והראש שלי החל לכאוב.המפגש עם ליאב היה התגשמות כל הפחדים שלי בנוגע למערכת היחסים השקטה שניהלתי עם אביאל.
הייתי צריכה לדעת שלשקר אין רגליים וששיחקתי באש זמן רב מדי מכדי לא להיכוות.ידעתי שהשלב הבא יהיה יניר והאכזבה השקטה שלו, לא ידעתי איך רפאל יגיב אבל הפחד הגדול ביותר שלי היה תגובתו של אבי שאמנם היה רחוק ממני פיזית אך ישב בירכתי ראשי כל הזמן.
במוקדם או במאוחר הדבר היה עתיד להתפוצץ.
אדרבא, הייתי צריכה להיות חכמה יותר ולספר לאבי ראשונה על אביאל, לטוב או לרע בתקווה שהוא יבין אותי ויצליח לראות מעבר לשנאה הקיימת.חכמת הבדיעבד היא דבר נפלא, אתה מוצא את עצמך חושב על כל הדברים שיכולת לעשות אחרת במעלה הדרך.
אולי הייתי צריכה להיות גלויה עם אבי, או אולי עם יניר או לפחות עם רפאל שהוא המעודן ביותר מבין שלושת אחיי הגדולים.הדבר העצוב ביותר שהדיעבד לא עוזר כשהפרצוף שלי מרוח על חלון המרצדס של אביאל, אלא רק גורע וגורם לי להאשים את עצמי בכל הדברים שיכולתי לתקן בזמנו וברוב טיפשותי בחרתי שלא.
הבושם הנעים של אביאל אפף את הג׳קט שלו והיה נחמה קטנה כשעצמתי את עיניי וחיכיתי שנגיע כבר לבית שלו.
התעוררתי כשידו של אביאל נחה על זרועי, לא הבנתי איך הספקתי להירדם לעשר דקות שהרגישו כמו שעה.
״הגענו.״ אמר בקצרה והזיז את ידו ממני, הוא פתח את הדלת ויצא.
הבטתי בחליפה השחורה שגם בשעה מאוחרת הייתה מגוהצת וכרגיל, גם אחרי יום ארוך כל כך הוא נראה ללא רבב.הדלת שלי נפתחה ואביאל הושיט את ידו, הנחתי את ידי בשלו והוא סגר את הדלת לאחר שיצאתי מהרכב.
אדיר הביט מהמראה הצדדית ונסע להחנות את הרכב בחניון.
YOU ARE READING
Revenge
Romance"מה את עושה מלאכית? את תהרסי אותנו...״ הוא לחש ונשק לשפתי התחתונה, "את תהרסי אותי." הוא עבר לנשק את העליונה ברכות וגרם לי להיאנח מעט. "זה בסדר," לחשתי בחזרה. "אני יודעת שתהרוס אותי קודם.״ ~~ אביאל אסולין חזר לארץ אחרי שהות ממושכת בשיקאגו, הוא חוזר ל...