החלטתי לחזור לשיטת המוזיקה מאחר והיו תלונות על הגברים החתיכים שמעשנים. ואחרי הכל אני צריכה להוות דוגמא בלי לעשן ובלה בלה בלה.
קבלו דמויות לא ממש חינוכיות אבל לגמרי מוכשרות בטירוף.
Led Zeppelin- babe I'm gonna leave you
—-נקודת המבט של אביאל-
״סוף סוף חזרת לכייף?״ אדיר נכנס למשרד שלי בדיוק שתי דקות אחרי ששוהם רוזנשטיין יצאה ממנו, הוא נראה מתפעל ואני ניחשתי שזה בטח בגלל התחת שלה.
״אני תמיד מכייף.״ קולי ציני והאירוניה לא יכלה לצעוק חזק יותר כשבכלל עניתי למיילים מספקים שחיכו לי במשך כל היום.
רק כשהגעתי לישראל הבנתי כמה קשה זה לא לסמוך על אף אחד כשזה מגיע לאימפריה שאבי בנה, אבא שלי אולי סמך על אנשים אבל בגלל זה הוא נרצח ואני לא רציתי ללכת בעקבותיו וליפול גם בגלל אותן טעויות.
במסגרת הלא לסמוך על אף אחד אני זה שדאג להכל, וכשאני אומר הכל אני מתכוון לעסקים החוקיים של הארגון, לפחות חוקיים, לכספים, לעניינים מול ארגונים אחרים, לדוד בן הרוש המניאק שלא יורד לי מהוריד כבר חודש שלם ולמשפחת רוזנשטיין שמפציצים כל פעם מהחדש.
הגרסה האחרונה שלהם היא ללא ספק האהובה עליי, בשמלה צמודה ואדומה ורגליים שאין להן סוף, השיער החום הזה שנראה הכי רך בעולם, כמו כרית נוצות או ענן, והדבר הכי יפה היו העיניים הירוקות הגדולות האלה שהניצוץ מהן לא מש לרגע, גם כשהייתה עצבנית וגם כשפחדה וגם כשהיא נמשכה אליי קשות וניסתה להתכחש לזה.
שוהם רוזנשטיין הייתה נראית כמו מלאכית אבל באופי? באופי היא הייתה חתיכת לוחמת קטנה.
אמיצה או טיפשה עדיין לא הייתי בטוח מה מבין האופציות היא הנכונה אבל הסיטואציה של לשלוף סכין ולכוון אותה לעברי גם כשהיא יודעת שאין מצב שהיא תפגע בי הייתה די מרעננת כשסיכום מערכת היחסים שלי עם נשים מסתכמת בלכופף אותן על השולחן במשרד שלי או לבלות לשעה שעתיים בין הסדינים שלהן.״היא יפה.״ אדיר מזג לעצמו ג׳ין והתיישב בכיסא ששוהם ישבה בו, מתרווח לו בזמן שאני נשכתי את הלשון ונאבקתי ברצון לבקש ממנו להתחפף לי מהמקום.
לא היה לי כוח לאף אחד, הייתי עייף, הייתי עצבני וממש החזקתי את עצמי לא לקום אחרי שוהם ולהרוג אותה, או לזיין אותה, שתי האופציות נראו לי הוגנות מספיק.
אדיר היה בחור טוב, הוא היה נאמן לאבא שלי ונאמן גם לי באותה המידה, למרות שהוא עזר לי המון ודאג לפגישות שלי ולכמה עניינים שלגביהם כן הצלחתי להאציל סמכות הוא היה דברן לא קטן וחובב נשים גדול עוד יותר, בטח שוהם הוציאה לו את העיניים עם השמלה הזו.
YOU ARE READING
Revenge
Romance"מה את עושה מלאכית? את תהרסי אותנו...״ הוא לחש ונשק לשפתי התחתונה, "את תהרסי אותי." הוא עבר לנשק את העליונה ברכות וגרם לי להיאנח מעט. "זה בסדר," לחשתי בחזרה. "אני יודעת שתהרוס אותי קודם.״ ~~ אביאל אסולין חזר לארץ אחרי שהות ממושכת בשיקאגו, הוא חוזר ל...