-נקודת המבט של אביאל-המוזיקה געשה באוזניי כשנכנסתי למועדון ה"מטרופולין" בבעלותי.
ריח של סיגריות, אלכוהול וזיעה הציפו את המקום, גופים מיוזעים רקדו שיכורים לצלילי רמיקס של "sweet dreams".האווירה הייתה חמה ומחניקה, אנשים היו באקסטזה וזיהיתי כמה מהאנשים שלנו מוכרים לאנשים מריחואנה, דביר דוד שלי פיקח וניהל את כל מערך הסמים הקלים במסיבות, הכנסנו מכל הנושא קופה מכובדת.
אדיר היה מאחוריי בזמן שעליתי למשרד של בקומה העליונה, כמה מהאנשים שלי הנהנו לי לשלום כשעברתי במסדרון של הקומה הראשונה, הנהנתי בקצרה ונכנסתי למשרד שלי.
משב רוח קרירה של מזגן הצילה אותי מהחום ששרר למטה, הורדתי את הג'קט שלי והנחתי אותו על כיסא העבודה שלי, אדיר נכנס גם הוא וסגר את הדלת אחריו.
"וויסקי?" שאלתי אותו כשניגשתי לעמדת השתיה החריפה שהייתה לי במשרד, הוא הנהן והתיישב בכיסא שמולי. מזגתי לשנינו מנה של בלו לייבל והגשתי לו את אחת מהכוסות.
התיישבתי בכיסא שלי והשקפתי על המועדון מלמעלה, כולם רקדו בהנאה, משקאות נמזגו, הדיג'יי היה בשיא שלו מאחר וזו ההופעה הראשונה שלו במועדון.
היום כל דיג'יי ידע שלהגיע לתקלט אצלנו זו אבן דרך בקריירה שלו.החלטתי על כמה וכמה שינויים בהתנהלות המועדון ולשם כך זימנתי את אלירז, המנהל בפועל של המועדון כדי לעדכן אותו בדברים.
חלק מהדברים היו קשורים אליו ישירות ולי לא היה אכפת מכל השטויות שהוא עושה כמו ילד בגן, עד שזה מגיע לכסף שלי.
אלירז פתח את הדלת מבלי לדפוק, הוא היה לבוש בחולצה מכופתרת עם הדפס פרחוני עליה וג'ינס ברמודה קצר בצבע לבן. שיערו הארוך אסוף מטה בקוקו גולגול הדוק ועיניו אדומות מרוב המריחואנה שהוא מעשן.
הוא היה נראה מטופש לגיל שלו, לבוש כמו נער פרחים, עם חיוך מטומטם.
"שלום הבוס הגדול." החיוך שלו שידר בוז, הוא סגר את הדלת אחריו עם רגלו והתקדם לעבר הכיסא השני שעל יד אדיר. הוא התנהג כאילו אדיר לא היה קיים בכלל וזה רק אני, הוא והזלזול הגדול שהוא חש אליי נמצאים בחדר.
"הייתי מציע לך משהו לשתות, אבל נראה שהגעת כבר מתודלק." עקצתי ולגמתי מהוויסקי שלי, אלירז נשען לאחור על כיסאו וחיכה לשמוע מה יש לי להגיד.
"תראה," התחלתי לדבר, "הגעתי היום במיוחד כדי לדבר איתך על כמה דברים שצצו בזמן האחרון." שילבתי את אצבעותיי ואלירז הביט בי בשאלה.
"הגיעו לאוזניים שלי כמה שמועות בזמן האחרון שאתה מטריד כאן את העובדות.״
הגיעו לאוזניי שמועות, משמע ברמנית מספיק אמיצה תפסה אותי בשבוע שעבר ונכנסה למשרד שלי בדרישה לדבר איתי. בפעם האחרונה שמישהי דרשה ממני משהו זו הייתה שוהם שדרשה ממני לא לגעת באחיה הגדול.
YOU ARE READING
Revenge
Romance"מה את עושה מלאכית? את תהרסי אותנו...״ הוא לחש ונשק לשפתי התחתונה, "את תהרסי אותי." הוא עבר לנשק את העליונה ברכות וגרם לי להיאנח מעט. "זה בסדר," לחשתי בחזרה. "אני יודעת שתהרוס אותי קודם.״ ~~ אביאל אסולין חזר לארץ אחרי שהות ממושכת בשיקאגו, הוא חוזר ל...