J.cole- wet dreamz
---נקודת המבט של שוהם-
ידו הגדולה של אביאל החליקה אל גבי התחתון והצמידה אותי אליו. הוא נישק אותי בלהט, שפתיו היו רכות ומיומנות כל כך, יכולתי לנשק אותו כל חיי.
עם טעם של סיגריות ושמץ של מנטה, הוא היה ממכר, אולי זה האלכוהול ואולי זה המוח ההזוי שלי, אולי זה הלהט ואולי זו המשיכה הבלתי פוסקת שחשתי כלפיו אבל לא הצלחתי לעצור את עצמי.
אצבעותיי נשלחו אל כפתורי חולצה ופתחו את הכפתורים שנשארו, החלקתי את ידיי על העור החם וגם בעיניים עצומות יכולתי לחוש שבטנו משורטטת בדיוק כמו שדמיינתי, אני בטוחה שהגוף שלו יהיה מעבר לכל דמיון פרוע שחלף במוחי.
אביאל הצמיד אותי לקיר, דלת הבית עדיין פתוחה אבל את אף אחד מאיתנו זה לא עניין, ידיו נשלחו אל החזה שלי ואגודליו הברישו את הפטמות שלי מבעד לבגדים שלבשתי, נאנחתי לשפתיו ולחשתי את שמו בשקט.
״פאק,״ הוא מלמל והוריד את ידיו כאילו לחישת שמו עוררה אותו מהטראנס בו היה שרוי, ״זה דפוק כל כך שוהם.״ הוא התרחק ממני ובלעתי יבבה על היעדר המגע ויצירת המרחק בין שנינו.
נראה כאילו לקחו לאביאל בדיוק חמש שניות עד שאסף בחזרה את השליטה העצמית וקור הרוח שלו, הוא כיפתר את חולצתו במהירות שיא ומבלי להסתכל עליה אפילו.
״זו טעות ענקית, זה לא היה צריך לקרות.״ קולו היה מתנצל, הוא צדק בכל מילה וזה שרף כמו גיהנום בכל איבר בגוף שלי.
לקחתי ממנו צעד אחורה ומצאתי את עצמי מתרחקת ממנו כמו מאש. הקרבה אליו בלתי אפשרית והדקות האחרונות הוכיחו את זה.
לעזאזל עדיין יכולתי להרגיש את השפתיים האלו. אני מכירה בנות שהיו מקריבות את חייהן שלהן בשביל להרגיש את השפתיים האלו עוד פעם אחת. יכולתי לדמיין איך הן ירגישו על הגוף שלי, על כל חלק וחלק ממנו.
״אתה צודק.״ לך תזדיין.
אביאל סידר את צווארון חולצתו ואסף במהירות את הג׳קט שלו מעל הכיסא. כמו הרוח הוא פשוט הלך אל הדלת ויצא ממנה, בלי שלום אחד קטן...
-נקודת המבט של אביאל-
״בת זונה...״ מלמלתי בזמן שצעדתי בזעם אל המכונית. לא זעמתי עליה אלא על עצמי על שנשברתי ונישקתי אותה רק כי היא העיפה מעליי אפר של סיגריה. לא הייתי שיכור, אף לא טיפה כך שלא יכולתי לזרוק את האשמה על האלכוהול, יכולתי להפיל אותה רק על עצמי.
אם אבא שלי היה חי הוא היה מצקצק בלשונו ומזכיר לי שאין מקום לאהבה בעולם שלנו ושהיא רק תחליש אותי. לא הייתי נלחץ מהסיטואציה אם הייתי יודע שמה שיש לי כלפיי שוהם רוזנשטיין זה רק משיכה, אבל זה לא היה רק זה.
YOU ARE READING
Revenge
Romance"מה את עושה מלאכית? את תהרסי אותנו...״ הוא לחש ונשק לשפתי התחתונה, "את תהרסי אותי." הוא עבר לנשק את העליונה ברכות וגרם לי להיאנח מעט. "זה בסדר," לחשתי בחזרה. "אני יודעת שתהרוס אותי קודם.״ ~~ אביאל אסולין חזר לארץ אחרי שהות ממושכת בשיקאגו, הוא חוזר ל...