-düzenlendi-
"Lisa. Aç kapıyı Chaeyoung'la konuşmam lazım."
Jungkook'un kapının ardından sesi gelmesiyle gözlerimi kapatıp düşündüm. Daha boşanmadığımız için hala resmî olarak evli sayılırdık ve ikimizde birer yetişkindik. Olay çıkarmaya gerek yoktu.
Tabi bir yandan da onunla uzun bir süre yüzyüze gelmek istemiyordum. Biraz bekleyip karar vermem lazımdı ve kapıyı açarsam beni eve götürmek için zorlayacağına adım gibi emindim.
"Chae? Kim geldi?"
İki eliyle de kulağına küpe takmaya çalışan Lisa'ya bakış atıp gözlerimle kapıyı gösterdim. "Jungkook geldi."
Kulağına küpeyi takarken diğer yandan da eliyle kolumu sıvazladı.
"İsterseniz konuşabilirsiniz Chae. Ne zamana kadar böyle kalabilirsiniz ki? Elinde sonunda bir karara varmak için konuşacaksınız."
"Hayır Lisa. Kapıyı açıp benim burada olmadığımı söyler misin lütfen?"
"Ama-"
"Hayır Lisa! Söyle! Onunla şuan konuşmak istemiyorum."
Lisa anlayışla kafasını sallarken gülümsedi ve beni kenara ittirerek omzuna çantasını alıp kapıyı açtı. "Jungkook?"
"Chaeyoung'la konuşmam lazım."
Kapının arkasına geçip onları dinlerken, bir yandan da kimse görmeden dışarıya bakmaya çalışıyordum. Anladığım kadarıyla eve girmeye çalışıyordu.
"Hoop. Chaeyoung'un burada olduğuna nasıl bu kadar eminsin?"
"Bir gece ansızın evi terkeden biri nereye gidebilir sence Lisa? O kadar salak mı gözüküyorum uzaktan?"
Lisa elini Jungkook'un göğsüne koyup ittirirken arkasından da diğer eliyle kapıyı kapatmaya çalışıyordu. "Git başımdan işim var çıkacağım."
"Lisa beni sinir etme! Chaeyoung'un nerede olduğunu bilip bana söylemiyorsan eğer-"
"Yah defol git başımdan! Bilsem de sana söyleyeceğimi mi sanıyorsun aptal herif! Beni ya da başkasını üzebilirsin ama Chaeyoung'u asla!"
"Sen kimsin de aramıza giriyorsun ha! O benim karım!"
Lisa'nın bir anlık öfkesiyle kapılıp kapıyı sert bir şekilde çarpmasıyla olduğum yerde irkildim. Jungkook herkesi sinir etmeyi nasıl başarıyordu gerçekten anlamıyordum.
Lisa' nın kapıyı kapatmasıyla hiçbir şey göremeyeceğimi anladım ve salonun penceresine geçip perdenin arasından gizlice bakmaya çalıştım. O sırada Jisoo oturduğu koltuktan bize bakıyordu. "Ne oldu?"
"Bir dakika bekle. Şuan Lisa'yla konuşuyor."
"Başlatma karına! Kızın psikolojisini boka çevirdikten sonra ona rahatla nasıl karım diyebiliyorsun! Git başımızdan Jungkook. Beni de, Chae'yi de rahatsız ediyorsun." Pencereden görebildiğim kadarıyla Lisa sinirle telefonunu çıkardı ve ona doğru tuttu. "Eğer gitmezsen polisi aramaktan çekinmeyeceğim."
"Yok artık. Sana ne oldu böyle Lisa. Chaeyoung'un gönlünü al Chaeyoung'un gönlünü al diye her dakika başı arayan sen değil miydin? Al. Gönlünü almaya geldim işte."
"Yürü git Jungkook. Seninle daha fazla muhattap olmayacağım."
"Bana bak-"
Lisa ve Jungkook'un kavgalarını daha fazla dinleyemeyeceğimi anladığımda sinirle kapıya doğru gittim ve suratımı ciddi bir hal yaparak kapıyı sonuna kadar açtım. Lisa ve Jungkook'un arasını da bozuyordum. Üç yıldaki sıkı arkadaşlıkları bizim kavgamız yüzünden son bulmamalıydı.
"Ne oluyor burada? Ne istiyorsun Jungkook?"
Bakışları hızla bana dönerken eliyle çevik bir hareket yapıp bileğimi tuttu ve kendisine doğru çekelemeye başladı. "Yürü evimize gidiyoruz."
Bileğimi hızla kendime doğru çekerken geriye doğru gittim ve ondan bir adım daha da uzaklaştım. "Ben burada kalıyorum Jungkook. Ne konuşacaksan burada konuşacağız ve konuştuktan sonra evine gideceksin."
"Hayır. Evimizde konuşuruz gel şuraya."
Bileğimi yeniden kavramaya çalışırken elimi geri attım ve diğer elimin işaret parmağını sinirle ona doğru tuttum. "Sadece burada konuşacağız."
"Rahat bırak kızı. Seninle konuşmak istemiyor işte."
Jungkook sinirden alev saçan gözleriyle Lisa'ya yandan bir bakış fırlatarak dişlerini sıktı. "Sen karışma Lisa." Dişlerini sıkarak konuşmasının ardından bana dönüp bakışlarını biraz daha yumuşattı. Bu ani duygu değişimlerini kişiye özel mi yapıyordu yoksa karakteri mi böyleydi anlayabilmiş değildim.
"Benimle muhattap olmak istemiyorsan da, oğlumuz için muhattap ol."
Çatık kaşlarım son söylediği şeyle yumuşamıştı. Oğlumun bir cümlede bile geçmesi yetiyordu yumuşamam için.
"Ne demek istiyorsun?"
"Bak. Oğlumuzun katilini birlikte bulalım. O ikimizin de çocuğuydu Chaeyoung. Oğlumuzla alakalı her şeyi öğrenelim, sonra sen istersen boşanırız."
Bakışları öyle yorgundu ki, eğer bana davranışlarını bilmeseydim onun şimdiden boynuna atlayacağıma emindim. Ama bizi bu hale o getimişti ve yaptığı davranışlar, ona sarılmama ya da affetmeme engel oluyordu.
Ondan boşanmak istemiyordum. Onu ilk tanıdığım günlerde sevdiğimden daha çok seviyordum hemde. Ama ikimiz de birbirimize uygun değildik ve ikimizin de başka hayatlar kurup mutlu olması daha mantıklı bir olaydı. Birlikte olup mutsuz olmak yerine, başka kişilerle olup mutlu olmasını dilerdim.
Uzaklaşmaya çalıştıkça kendisinin gelmesi, ondan uzaklaşmama engel oluyordu. Eğer konu başka bir konu olsaydı asla kabul etmeyi düşünmezdim ama söz konusu oğlumdu. Kim ne derse desin, kim nasıl hayat yaşarsa yaşasın o Jungkook'la ikimizin oğluydu ve bu değiştirilemeyecek gerçekti. Ben Ji-Young'un annesiysem, o da babasıydı ve oğlumun katilinin bilmesine hakkı vardı. Ama bırak onunla dedektifçilik oynamayı, aynı odada bulunurken bile sinirlerim bozuluyordu.
"Defol git kendi kendine bul. Ben, Lisa ve Jennie'yle arayacağım."
***
Yeni bölümden herkese merhabaa. Evet kısa olduğunu biliyorum ve bundan benim de aşırı rahatsızlık duyduğumu çok rahat söyleyebilirim ama yazmak için vaktim gerçekten kısıtlı oluyor. Eve gelince öğretmenlerin ödevleri olduğu için genelde okulda tenefüs saatlerinde kızlar tuvaletine girip yazıyorum lxalfmdkagkl
Sizce ileride kurguya gelebileceğini düşündüğünüz karakterler kimler? Ayrıca şöyle bir özet geçeyim, daha kurguda 5-6 karakter var ve yepyeni çook kişiler gelecek.
Sizce Chaeyoung, Jungkook'un söylediği teklife ne demeliydi? Ya da şöyle sorayım, şuana kadar hep Chae'nin ağzından ve hislerinden okuduk. Chae'nin yerinde olsaydınız ne cevap verirdiniz ve nedenn?
Bir sorucuk daha... Siz Lisa'nın yerinde olsaydınız, Jungkook kapıyı çaldığında ona ne derdiniz? Barıştırmaya mı çalışırdınız yoksa başka bir şey mi?
Can sıkıntısından bisürü soru yazdım. İstediğiniz düşünceleri yazabilirsiniz aşklarım hem bende cevap veririm konuşuruz da...
Kendinizie iyi bakın❤❤
~Roseline
ŞİMDİ OKUDUĞUN
retrouvailles ❧ Rosékook
FanfictionJungkook, oğlunun ölmesinde eşi Roseanne'i suçluyordu. [rsk] family fanfiction [Devam ediyor] Yooxies_Is_Roseline |2021|