Bölüm 35

1.4K 138 250
                                    

-düzenlendi-

' ¤ ' den sonra yetişkin içerik bulunmaktadır. Rahatsız olanlar o yerleri atlarsa sevinirim❤️

***

Jungkook, Chaeyoung'un yanına daha fazla sokularak yüzlerinin daha da fazla yakınlaşmasına neden oldu. Chaeyoung'un sesini çıkarmadan onun gözlerinin tam içine bakması, ona yakınlaşmasına neden olan özgüvenini daha da arttırıyordu.

Chaeyoung'un hiçbir şey demesi onu korkutuyordu. Onu öpmek istiyordu ama Chaeyoung'un onun bu tutumlarını cevapsız bırakması, hareketlerinin daha da tereddütlü olmasını sağlıyordu.

"Seni öpsem, kızar mısın?"

Jungkook daha fazla dayanamadan sorması gereken soruyu sormuştu. Eğer onu habersiz öpecek olsaydı -ki eğer barışık olsalardı bunu yapardı- Chaeyoung'un tepkileri onun kalbini kıracaktı.

Chaeyoung bu soruya cevap vermek istemedi. Onunla belli bir zamandan sonra böyle bir durumda olacağını hiç tahmin edemezdi. Ona doğru yaklaşması kalbinin daha da hızlılaşmasına neden oluyordu. Özellikle uzun süredir birlikte olmamaları, onu daha da strese sokuyordu.

"Az önceki insana ne oldu?"

İkisinin de kalbi hıphızlı atıyordu. Kalpleri belli bir ritim tutmuştu sanki. Güzel melodili bir şarkının ritmini yapıyormuş gibi atıyordu ikisinin de adeta.

Chaeyoung'un yüzü şimdiden kızarmaya başlamıştı. Bu hali, eski halini hatırlatmıştı ona. Evlenmeden önce, Jungkook onu ilk defa öptüğünde de yüzü böyle kızarmıştı.

"Pişman oldu. Yaptığı her hareketin çok aptalca olduğunu anladı."

Her zaman ilk adımı Jungkook atıyordu ve Chaeyoung, onun bundan rahatsız olduğunu düşünmeden duramıyordu. Kendisi, uzaktan gören bir insanın sanki onun adım atmasını beklediğini düşündüğünü hissediyordu.

Chaeyoung aralarındaki küslüğü bir kenara atıp onu öpmek istedi. Bu küslüğü nereye kadar sürdürecekti ki? İkiside bu durumdan rahatsız oluyordu. Birbirlerini sevdikleri halde neden göz göre göre birbirlerinden uzaklaşıyorlardı ki?

Bir süre sonra, bütün bu yaşanılanları bir kenara bırakıp 1 yıldan fazladır hasretiyle yanıp tutuştuğu dudaklarını karşısındaki adamın dudaklarına bastırdı. Onu gerçekten özlemişti ve asla utangaçlığının onu ele geçirmesine izin vermeyecekti.

İkiside bir süre bekleyip bu anı yaşadıklarına inanamadı. Chaeyoung'a 1 yıl önce Jungkook'la yeniden barışacaklarını söyleyen olsaydı asla inanmazdı. Şimdiyse yeni evde, yeni hayatlarını başlatacak asıl senaryoyu yaşıyorlardı.

¤

Chaeyoung heyecandan terlemiş iki elini de Jungkook'un ensesine atıp dudaklarını haraket ettirdi. Bir süre sonra Chaeyoung'un hareketlenmesiyle Jungkook'da haraketlenip Chaeyoung'un alt dudağını iki dudağının arasına almıştı.

İkiside çok yavaş hareket ediyordu. Sanki birbirlerinden utanıyor gibiydiler. Halbuki bu yaşanılanları böyle küs olmadan önceki zamanlarda yaşasalardı ikiside asla birbirinden utanmazdı.

Jungkook, Chaeyoung'un yanağındaki başparmağını yanağına sürtüp okşadı. Ona uzun zamandır dokunamamasında kendini suçluyordu. Eğer ona surat yapmasaydı, ilişkileri asla bu noktada olmayacaktı.

Dudaklarının arasına aldığı dolgun dudağı emmeye başlayınca vücudunun uyandığını hissetti. Karşısındaki kadın'ın yaptığı her hareket, bazı dürtülerine sahip çıkmasını zorlaştırıyordu.

retrouvailles ❧ RosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin