-düzenlendi-
İyi okumalar❤️
***
+82 XX XXXX YYYY: Her engellediğinde yeni numarayla karşına çıkacağım Chaeyoung
+82 XX XXXX YYYY: Gerçekleri görmeyi kenara itme
+82 XX XXXX YYYY: Ryujin'in nasıl öldüğünü biliyor musun
Siz: Git başımdan
Siz: Seninle uğraşamayacak kadar moralim bozuk
+82 XX XXXX YYYY: Lisa söyledi değil mi
+82 XX XXXX YYYY: Araba falan çarpmadı Ryujin'e
+82 XX XXXX YYYY: O kasıtlı olarak öldürüldü
Siz: Ne saçmalıyorsun
Siz: O kızı kim neden öldürsün ki
+82 XX XXXX YYYY: Bana inan
+82 XX XXXX YYYY: Lisa sana araba çarptığını söyledi ama dediği doğru değil
Siz: Yanlış anlamıştır
+82 XX XXXX YYYY: Üzgünüm Chaeyoung
+82 XX XXXX YYYY: Ona bu bilgiyi nereden bildiğini sorsana
***
"Aman Tanrım! Hala inanamıyorum! Hala inanamıyorum! Hala inanamıyorum!"
Lisa, yere çömelerek eliyle sabahtan beri akan gözyaşlarını sildi ve kafasını dizlerine gömerek ağlamaya devam etti. Hepimizin yarası büyüktü ve nasıl bir tepki vereceğimizi kestiremiyorduk. Hayatıma giren her iyi kişi, tek tek hayatımdan gidiyordu.
"Arabayla çarpan kişiyi bulabildiler mi?"
Lisa'nın ağlamasıyla Yeji kafasını sağa sola sallayarak burnunu çekti. "Hayır galiba. Kimse bir şey demiyor... Ablamı kim neden öldürebilir ki? Onun kimseye zararı dokunmazdı."
Ellerimle yüzümü kapatacak şekilde düşünmeye başladım. Bu anonim kimse, belki doğruları söylüyordu. Tabi her tanımadığıma inanmayacaktım, belki katil kendisiydi ve şüpheleri başka kişilere çekmeye çalışıyordu.
Lisa'yı çok yakından tanıyordum. Yıllardır her zaman sıcakkanlı bir şekilde davranıyordu bana. Daha doğrusu yapısı öyleydi, çünkü herkese aynı davranıyordu.
Lisa'dan şüphelenmek istemiyordum. Hayatım çok karmaşık bir yapıya dönüşmüştü. Her şey, bebeğimin ölmesiyle başlamıştı.
Şuan hepimiz Ryujin'in evindeydik. Tzuyu ve polis arkadaşları karakolda, araştırma yapıyorlardı. Gece geç saatleri olduğu için tam Ryujin'in evine gelirken kapıda Jungkook'la karşılaşmış, olanları anlatınca benimle birlikte buraya gelmişti.
"Lisa, araba çarptığını nereden biliyorsun?"
Lisa hıçkırarak ağlarken şişmiş gözlerini görebileceğimiz kadar kafasını kaldırdı ve gözyaşlarını eliyle sildi. "Jimin söyledi."
Kaşlarımı çatarak Lisa'ya baktım. "Jimin nereden biliyor ya?"
"Şuan bunu mu konuşacağız Chaeyoung. Sonradan sorup ararsın. Benim en yakın arkadaşım öldü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
retrouvailles ❧ Rosékook
FanficJungkook, oğlunun ölmesinde eşi Roseanne'i suçluyordu. [rsk] family fanfiction [Devam ediyor] Yooxies_Is_Roseline |2021|