Yorumlarınızı bekliyorum. İyi okumalar❤
-düzenlendi-
***
"Üzme kendini. Jungkook'un odun biri olduğunu biliyorduk zaten."
Ağlamalarımın arasından kıkırdamamla Lisa ve Jennie'de kıkırdadı. Yaklaşık iki saat önce yaptığımız kavganın ardından hiçbir şey olmamış gibi lokantaya gitmiş, çalışanların yanında bir süre kaldıktan sonra Jennie'yle başka masaya oturmuş, konuşacak muhabbetimiz kalmayınca -her zaman dedikodu'ya aç olan- Lisa'yı çağırmıştık. Şimdiyse üçümüz de oturmuş, dertleşiyorduk.
"Deme öyle."
"Deme öyle mi? Hah. Daha fazla söz hakediyor."
Kıkırdayarak elimdeki peçeteyi yeniden gözüme tuttum. Onlara çantamda bulduğum not konusunu açmalı mıydım? Bütün dertlerime çözüm buluyorlardı. Belki yeniden bulabilirdik.
Yan tarafımda olan çantayı kucağıma koydum ve içini açarak buruşturduğum kağıdı gün yüzüne çıkardım. Ne çıkardığımı merak etmiş olacaklardı ki ikisinin de bakışları elime kaymıştı.
"Kızlar ben sizinle bir şey konuşmak istiyorum."
Elimin içinde sakladığım kağıdı onlara doğru sallayarak az ilerimde oturan Jungkook'a bakış attım. Bakış attığımda onunla göz göze gelmek, hala midemde kelebeklerin uçuşmasına neden olsa da ona hala kırgındım.
Bana bakmaya devam ediyordu. Karşısındaki adamlar ona bir şey anlatıyordu ama pek dinliyormuş gibi gözükmüyordu uzaktan. Gözlerimi ondan çekip bana meraklı gözlerle bakan Jennie ve Lisa'ya dönüp masaya doğru yaklaştım.
"Bugün, bir not buldum. Jungkook'un yazdığını düşünüyorum."
Jennie tam eline alacakken Lisa ondan önce davranıp elimdeki buruşmuş kağıdı elinin içine aldı ve Jennie'ye bakıp sırıttı. "Bebeğin ölümü, Chaeyoung'un suçu de- Ne?" Kağıdı masanın üstüne bırakıp Jennie'ye verirken, bana hala büyümüş gözlerle bakıyordu. Kağıdı okuduktan sonra ciddileşmişti. "Bunu Jungkook'mu yazmış?"
"Jungkook'un yazdığına nasıl bu kadar eminsin?"
Omuz silkip kimsenin duymaması adına masaya biraz daha yaklaştım. "JJ yazıyor üstünde Jennie. Yatak odasına bizden başka kimse girmediğine göre?"
"Madem biliyordu, neden sana böyle davranıyor o zaman?"
Lisa'nın meraklı çıkan ses tonuyla bir kez daha omuz silkip, Lisa'nın sorusunu cevapsız bıraktım. "Bilmiyorum. Bilmediğim için size sordum zaten."
Bir süre sonra düşüncelerimle birlikte kafamı masaya doğru eğip düşünmeye başlamıştım. Bu not konusunu onunla konuşacaktım ama, bugünkü yaptığımız kavgayla bütün tadım tuzum kaçmıştı. Lisa ve Jennie'den çıt çıkmıyordu. Büyük ihtimal düşünüyorlardı.
"Ben bir şey anlamadım." diye homurdandı Lisa bakışlarımın ona dönmesine neden olarak.
"Bunu onunla konuşmaya ne dersin?"
Jennie'nin dediği şeyle ona bakmak amacıyla kafamı yeniden kaldırdım ve iki çift gözle yeniden göz göze geldim. Bunca zamandır bana mı bakıyordu yani?
Jungkook'a bakış atıp yeniden, bana düşünceli gözlerle bakan kızlara çevirdim kafamı. "Konuşurum."
Jennie gülümseyerek kafasıyla onaylarken, Lisa hala elindeki kağıtla bir şeyler düşünüyordu. "Neden bunu kağıda yazmak yerine sana söylememiş ki?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
retrouvailles ❧ Rosékook
FanficJungkook, oğlunun ölmesinde eşi Roseanne'i suçluyordu. [rsk] family fanfiction [Devam ediyor] Yooxies_Is_Roseline |2021|