Flashback

1.2K 140 86
                                    

"Yaptın mı?"

Lisa ve Jennie'nin fısıldaşarak konuşmasıyla Chaeyoung derin bir iç çekmişti. Ne yapması ya da nasıl tepki vermesi gerektiğini bilmiyordu.

Chaeyoung bir şey demeden koltuğa oturup elleriyle yüzünü kapattı. Hayatında ilk defa hamilelik testi yapmıştı ve hamilelik hakkında hiçbir bilgisi yoktu. "Bilmiyorum...Yaptım galiba."

"Nasıl yaptın galiba? Kızım hamile misin değil misin işte?"

"Ya sessiz olsana!"

Lisa kaşlarını çatıp olduğu yerde dikleşirken eliyle etrafını gösterdi. "Evde bizden başka kimse yok?"

Chaeyoung derin bir nefes daha içine çekmesiyle, aldığı oksijenin ciğerlerinin içinde dolaştığını hissediyordu. Çocuğu olmasını gerçekten istiyordu. Bunu Jungkook'la birçok kez konuşmuşlardı ama konuşmakla yaşamak çok farklıydı. O zamanlar rahatça konuşurken şimdi yaşıyor olması karnına ağrılar saplanmasına neden oluyordu. 

En streslendiği şeyse ailesine ya da eşine söylemesiydi. Ailesinin böyle bir müjdeli haberi duyması onları çok sevindireceğini bilse de utangaçlığını yenemiyordu. Ya da Jungkook. Zaten bir çocuğunun olmasını istediğini biliyordu ama nasıl bir tepki verirdi bilemiyordu.

"Hamile misin?"

"Bilmiyorum."

"Ya Chaeyoung? Test 5 dakika sonra sonuç gösteriyor zaten. Bakmadan mı çıktın?"

Lisa'nın sorusuyla Chaeyoung cebinden testi çıkarıp sonucuna bakmadan onlara doğru tuttu. Gözlerini kapatıp beklerken, ikisinden de çıt çıkmaması onu iyice geriyordu.

"Ya bir şey söylesenize!"

"Chaeyoung..." Jennie'nin şaşkın sesini duyduktan sonra bakışlarını ona çevirirken, Jennie testi eline alıp Lisa'yla birlikte daha da yakından incelemeye başladı. O sırada Lisa kaşlarını çatıp Jennie'ye soru soruyordu. "Çift çizgi ne anlama geliyor?"

Chaeyoung, Lisa'dan duyduğu şeyle gözlerini kocaman açarken ağzını kapattı. Düşünmeyi bırakmıştı. O sırada Jennie yüksek ve bir o kadarda şaşkınlık dolu mutlu sesle bakışlarını ona çevirdi. "Chaeyoung sen hamilesin!"

Lisa ve Jennie'nin bir anda ayağa kalkıp sevinç nidaları dökmesiyle Chaeyoung ne tepki vereceğini şaşırmıştı. Bir anneydi artık. Karnında bebeğini taşıyordu.

Jennie heyecanla Lisa'ya sarılırken, Lisa'da ona karşılık vererek sarılmıştı. Chaeyoung'un hamile olmasına en çok o sevinmişti. Çünkü şeytani kıvrımları olan beyninde şimdiden planlar düşmüştü ve bunu Taehyung'a anlatmak için çok zor duruyordu.

"Chaeyoung! Aman Tanrım! Sen şimdi anne mi olacaksın?"

Chaeyoung hala şaşkınlığını üstünden atamazken, Jennie'nin söylediği şeyle gözlerinin kızarmasına engel olamamıştı. Bir bebeği vardı artık. Sorumlulukları daha da artmıştı.

Bir anda ayağa kalkıp Jennie'yle sıkı sıkı sarılmasıyla gözyaşlarını tutamamıştı. Jungkook'a hemen anlatmak istiyordu. 

"Test yanlış değildir değil mi?"

"Niye yanlış olsun şekerim çift çizgi olduğunu ikimizde gördük."

Chaeyoung Jennie'den ayrılırken meraklı bakışlarını ikisinde de dolaştırmıştı. "Birkez daha mı yapsam acaba? Ya yanlışsa ve ben yanlış müjde verip Jungkook'u üzersem?"

retrouvailles ❧ RosékookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin