Powoli zaczęłam zasypiać jak poczułam uginanie się materaca obok mnie i usłyszałam niski i cichy głos przy uchu aż dostałam gęsiej skórki. Potem odpłynęłam w krainę morfeuszy.
Obudziłam się zalana zimnym potem po chwili zoriętowałam że jest środek nocy i jak Naru mi się przygląda w zmartwieniu. Zapytał się mnie co mi się śniło więc mu powiedziałam że śmierć mojego ojca. O dziwo wysłuchał mnie bez przerywania jak mu wszystko opowiedziałam to jeszcze chwile porozmawialiśmy i zdecydowaliśmy że pójdziemy spać. Leżałam na boku z jakieś trzydzieści minut wierciłam się na łóżku bo nie mogłam zasnąć i chyba obudziłam blondyna bo się przekręcił coś mrucząc pod nosem ale ja nic nie zrobiłam bo nie wiedziałam o co mu chodzi. W końcu otworzył oczy i powiedział sennym głosem.
- Chodź się przytul może zaśniesz ☜(゚ヮ゚☜)- Wtedy podniósł rękę do góry bym sie do niego przytuliła. A ja w odpowiedzi wślizgnęłam się w jego uścisk jak już się do niego przytuliłam to obioł mnie ręką i przytulił dociskając do siebie jeszcze bardziej. Wtedy ja się w niego wtuliłam i poczułam przyjemny zapach wanilii i ramenu [n\a jak ktoś chce to niech sobie zmieni]. Nawet nie wiedziałam kiedy zasnęłam.
Obudziły mnie promienie słońca ale nie chciało mi się wstawać więc przewróciłam głowę na drugą stronę , poczułam że leże na czymś miękkim a zrazem twardym i ciepłym więc otwieram oczy. To co zobaczyłam mnie zamurowało widziałam twarz śpiącego blondyna i to bardzo blisko mojej twarzy więc się cofnęłam i próbowałam wstać ale ciężka ręka niebieskookigo w tym nie pomagała. Powoli podniosłam jego rękę i wyślizgnęłam się z łóżka. Zajrzałam do lodówki a tam tylko mleko jak zobaczyłam było po terminie więc poszłam do łazienki się ubrać i wyszłam potem na zakupy. Wracałam z sklepu z dwoma pełnymi siatkami jedzenia. Gdy tak szłam natknęłam się na Kakashi'ego więc pomógł mi z siatkami a jak byłam pod drzwiami domu Naruto to ''brat'' oddał mi siatki i powiedział bym popołudniu stawiła się u Hokage a potem znikną w kłębie dymu a ja weszłam do środka. Blondyn jeszcze spał więc go nie budząc zaczęłam rozsmakowywać jedzenie i zaczęłam robić śniadanie. Jak skończyłam robić jedzenie była 9:35 więc poszłam obudzić chłopaka.
Budziłam Naruto jakieś 5 minut a ten dalej nie wstał więc powiedziałam dla żartu.
- Jak wstaniesz dostaniesz buziaka w policzek - jak to powiedziałam to blondyn jak na zawołanie otworzył oczy (¬‿¬). W tym momencie strzeliłam sobie mentalnie piątkę z czołem.
- Serio udawałeś przez ten czas że spałeś - Bardziej stwierdziłam niż zapytałam
- Może to co z tym buziakiem w policzek- ༼ つ ◕_◕ ༽つMówił to z chytrym uśmieszkiem i pokazał palcem policzek , na to przewróciłam oczami i dałam mu całusa w policzek. Poszłam do stołu a za mną chłopak widziałam że był zdziwiony.
- Kiedy to wszytko przygotowałaś? - zapytał a ja się uśmiechnęłam
- Wtedy kiedy spałeś poszłam na zakupy i to zrobiłam- mówiłam jak by nigdy nic
Naruto pochwalił moją kuchnie i pomógł mi z zebraniem naczyń a ja zaczęłam je myć a on je wycierał do puki nie zadzwonił dzwonek do drzwi. Spojrzałam na zegar a a tam była już 10:30. Chłopak poszedł otworzyć drzwi a ja dalej myłam naczynia.
- Sakura-chan co cię tu sprowadza?.
- Hej Naruto przyszłam bo słyszałam że jakaś dziewczyna przybyła do Konohy i u ciebie mieszka więc przyszłam by ją poznać- mówiła to trochę z zaciekawieniem jak i niepokojem sama nie wiem dlaczego może dlatego bo wie że mam w sobie Kitsune , mniejsza z tym.
Usłyszałam kroki i zamykanie drzwi chwile potem drzwi się otworzyły i weszła przez nie różowo włosa dziewczyna z zielonymi oczami na sobie miała na sobie czerwoną bluzkę bez rękawów , różową spódnice ( nie wiem co to ale wygląda jak spódnica) , czarne spodnie trzy czwarte. Stałam bokiem więc nie widziałam za wiele . Widziałam jej zaciekawioną mine tym jak zobaczyła że mam na sobie maske i białe włosy i się mnie zapytała
- Jesteś może córką Kakashi'ego z ukrytego związku?- Zapytała a mi się śmiać chciało ale tylko prychnęłam rozbawiona
- Jestem jego siostrzenicą a nie córką i przy okazji nazywam się Mayuko Kira- mówiłam lekko rozbawiona
- Ja jestem Haruno Sakura fajnie poznać- mówiła mile się uśmiechając
Skip time
Razem z Sakutą i Naruto poszliśmy na spacer na który ''przy okazji'' poznałam Ino , Shikamaru , Choji , Neji'ego , Lee , Tenten , Hinate , Kibe z Akamaru i Shino. Spędziłam z nimi miłe cztery godziny do czas aż członek ANBU nie powiedział że mam się zjawić u Hokage więc opuściłam całą grupę i poszłam.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Przepraszam z atag długą nieboecność ale postaram się pisać rozdziały raz w tygodniu więc następny rozdział będzie w Niedziele
CZYTASZ
Nieznajoma Naruto Uzumaki x oc ( Wtrakcie )
AksiNIE CZYTAŁEŚ/AŚ MANGI LUB NIE OGLĄDAŁEŚ/AŚ ANIME TO NIE CZTAJ BO SĄ SPOILERY Z NARUTO SHIPPUDEN‼‼‼‼⚠⚠ Nazywam się Mayuko Kira mam niebiesko białe włosy troche za ramiona , jestem szczupła ,mam z 165 cm wzrostu i ładne fioletowe oczy . Teraz koniec o...