150. Bölüm Emine ve Haşmetin konuştuğu yerden devam🤸♀️
***
"Bu Tipi deli,yarın bir gün sen bu evdeyken gelip evi ateşe verip yakar"
"Sen evde olursan yakmaz" diyerek karşısındaki kadının gözlerine baktı Haşmet Façalı.
"Haşmet... Yapma..." sesindeki üzüntüyü gizleyememişti Emine.
Haşmet derin bir nefes aldı ve oturduğu koltuktan kalktı usulca. Eminenin gözleri onu izlerken Haşmet usulca çöktü kadının karşısında. Bununla da yetinmeyip yüzünü ellerinin arasına aldı.
"Eğer Tipinin sana bir zarar vermesinden korkuyorsan,boşuna. Çünkü senin saçının teline bile zarar gelmesine izin vermem ben. Hiç kimse de buna cesaret edemez. Kardeşin Tipi dahil"
Emine Haşmetin sözlerine tebessüm etti hafifçe. Haşmete doğru yaklaştı. O yaklaşınca Haşmette mecbur bırakmıştı kadının yüzünü.
Emine usulca yaklaşıp adamın boynuna tüy kadar hafif bir öpücük kondurdu. Haşmetin anında gözleri kapandı.
Daha sonra Emine geri çekildi ve adamın gözlerine bakmaya başladı.
"Benim korkum kendim için değil ki"
"Kimin için?"
Emine elini Haşmetin yüzüne koyduktan sonra cevap verdi.
"Senin için korkuyorum ben Haşmet... Tipi öğrenirse seni öldürmek için elinden geleni yapacak."
"Korkma,Tipi bir şey yapamaz bana"
"Yapar Haşmet,tanımıyorsun sen o deliyi"
Umutsuzca Haşmete baktı Emine.
Haşmet derin bir nefes aldı yaklaşıp Eminenin alnından öptükten sonra alınlarını bir birine yasladı.
"Ne Tipi ne başka bir şey,umurumda değil. Senin için her şeye değer" dedi Haşmet.
Emine geri çekildi ve adama baktı.
"Senin umrunda olmaya bilir ama benim umrumda Haşmet. Sana bir şey olmasını istemiyorum. Anlamıyor musun?"
Haşmet böyle olmayacağına karar verip olduğu yerden kalktı ve Eminenin yanına oturdu.
Ellerini bir birine kenetledikten sonra sevdiği kadına baktı."Güzelim... Seni anlıyorum ama sen de beni anla... Ayrı kalırsak evet Tipi beni öldürmücek belki ama ben zaten yaşamıyor olucam sensiz"
Eminenin yüzünden silinen tebessüm yeniden yüzüne yerleşmişti bile bu sözlerden sonra.
"Beni bu kadar çok mu seviyorsun Façalı dayı?"
Haşmet de Emine gibi gülümsedi.
"Seni bu kadar çok seviyorum hanımefendi"
"Ben de seni seviyorum"
Dedikten sonra Haşmete sarıldı Emine. Haşmet de hemen sarılmıştı sevdiği kadına.
"Şimdi bu evet mi demek oluyor?"
"Neye evet acaba?"
"İşte evlenmemize"
Emine Haşmetten ayrılıp adama bakmaya başladı. Gülümseyerek yaklaştı ve Haşmetin yanağını öptükten sonra geri çekildi.
"Evet demek oluyor Façalı"
Haşmet de Emine gibi gülümsedi ve kendini tutamayıp Emineyle dudaklarını kavuşturdu. Emine de karşılık verince uzun uzun öptüler bir birlerine nefes dahi almadan.
Biraz sonra Emine çekilirken ikisi de gözlerini açtı.
"O zaman hemen evlenelim"
"Dur Haşmet ne bu acele?"
"Hiiç bekleyemem güzelim,bir an önce karım olmanı istiyorum"
"İyi de Tipi? Diğerleri?"
"Diğerlerini bilmem ama Tipiyi beklersek kavuşamayız,o yüzden hemen bu hafta kıyalım nikahımızı"
"Haşmet delirdin mi?"
"Ben zaten deliyim hanımefendi"
"Zaten bana akıllısı denk gelmez de o da ayrı mesele"
"E ne diyorsun? Kıyıyor muyuz nikahı bu hafta?"
"Kıyalım... Tipi öğrenmeden kıyalım... Öğrenirse işimize taş koyma olasılılığı çok yüksek"
"O zaman bu haftadan sonra artık Emine Façalı oluyorsun"
"Oluyorum Haşmet Façalı"
Haşmet sevdiği kadına gülümsedi ve kendine çekerek göğsüne çekti.
"Seni Seviyorum güzelim"
"Ben de seni seviyorum"
***
The end....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haşmet&Emine One-Shots
FanfictionHaşmet ve Emine Façalı çifti için yazılmış tek bölümlük hikayeler🍷