26

133 14 7
                                    

          

(Behzatın vurulduğu bölümden bir sahne gibi hayal edin)

*****

Emine çekinse de, derin bir nefes alıp duvarın dibine çökmüş olan Haşmetin yanına ilerledi. Yüzünü görmek için o da dizleri üzerine çöktü.

"Haşmet" dedi Emine cılız çıkan sesiyle.

Haşmet Eminenin seslenmesiyle kan çanağı olmuş gözlerini ona çevirdi. Kadın onun bu haline dayanmayıp, yüzünü avuçlarının içine aldı ve adamın gözlerinden akan yaşları sildi.

"O iyi olacak tamam mı? Aklından geçen tüm o kötü düşünceleri sil. Behzat güçlüdür, o ameliyatdan sağ salim çıkacak"

"Ya çıkmazsa? Çıkamazsa?" Dedi çaresizce Haşmet

"Çıkacak ve kaldığı yerden seni sinirlendirmeye devam edecek"

"Toprağa verecek bir canım daha kalmadı benim Emine"

Emine'nin göz yaşları sel gibi akmıştı bu sözden sonra. Haşmetin kızacağını umursamadan biraz daha yaklaşıp saçlarına öpücük kondurdu. Daha sonra yanına geçip kocasını kendine doğru çekti.

Haşmetse itmek yerine başını karısının omzuna yaslayarak sessizce duvarı izlemeye başladı.
Behzatın ameliyatı bitene kadar hiç kıpırdamadan öylece kaldılar.

****

2 saat sonra...

Korkuyla ve endişeyle geçen saatlerden sonra ameliyathaneden iyi haberler gelmişti. Behzatın ameliyatı iyi geçmiş, her keste derin bir nefes almıştı.

Emine de aldığı iyi haberden sonra rahatlamış, artık burada duramayacağını farketmişti. Çünkü biliyordu, kocasının acısı geçer geçmez yine eski öfkeli haline dönecekti.

Bu yüzden Haşmetin yokluğundan yararlanarak Ömürün yanına geldi.

"Ömürcüm, ben artık gideyim"

"Abla gitmesen?"

"Canım biliyorsun ağır bir gündü, bir de bunun üzerine alevlenmesin bazı meseleler"

"Ne zamana kadar böyle devam edecek Emine abla?" Diye sordu Didem

"Hiç bilmiyorum Didemcim" dedi Emine.

Tam ağzını açmış bir şeyler söyleyecekti ki başının dönmesi buna engel oldu. Yerinde sendelediğinde yanındaki Ömüre tutundu.

"Abla iyi misin?"

"Emine abla?"

"Tamam tamam sakin olun"

"Abla iyi değilsin, hadi gel bir doktora görün " dedi Ömür Emine'nin yanına otururken.

"İyiyim Ömür, geçer birazdan"

"Tansiyonun falan mı düştü acaba?" Diye sordu Didem

"Stresten dolayıda olmuş olabilir " dedi Ömür

"İkisi de değil kızlar" dedi Emine tedirgin bir şekilde.

Ömür ve Didem kafaları karışık bir şekilde bir birlerine baktılar, daha sonra Emineye döndüler. Onların bu halini gören Emine usulca elini karnına koyduktan sonra yüzünü karşısındaki kızlara döndü.

"Bu halimin sebebi buradaki biri yüzünden" dedi gülümseyerek.

Kızlar şaşkınca bir birlerine baktıktan sonra sevinçle Emineye döndüler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Haşmet&Emine One-ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin