(Not : Birazdan okuyacağınız bölümde Haşmetle Emine daha evli değiller,nişanlılar.)
***
Fidanlık...
Uzun süren bir toplatının daha sonuna gelmişlerdi. Her kes ayaklanırken bir birleri ile vedalaşdılar.
Fidanlıkta sadece Haşmet Hızır İlyas ve Behzat kalmıştı.
Haşmet cebinden telefonunu aldı ve Ömürden 32 arama geldiğini gördü.
Kaşları çatılmıştı hemen.
"Ömür defalarla aramış... İyiye işaret değil bu"
"Beni de aramış abi" dedi İlyas telefonun ekranını göstererek.
Haşmet hemen aradı Ömürü. Bir kaç çalıştan sonra telefonun diğer ucunda Ömürün endişeli sesi duyuldu.
"Alo Ömür"
"Abii"
"Noldu? Neden sesin ağlamaklı geliyor?"
"Abi Emine abla..."
Eminenin adını duyunca hemen endişeyle ayağa kalktı Haşmet.
"Noldu Emineye? Konuşsana Ömür!"
Haşmetin dedikleriyle diğerleri de ayaklanmıştı.
"Bilmiyorum abi,sohbet ediyoduk,ayağa kalktı mutfağa gitmek için,sonra bayıldı birden"
"Şimdi şimdi nasıl Ömür?"
"Bilmiyorum abi,bilmiyorum. Hastaneye geldik ama hâla bir şey söylemiyorlar"
"Tamam tamam kapat Ömür hemen geliyorum ben" dedikten hemen sonra telefonu kapattı Haşmet.
"Ne olmuş abi yengeme?" Diye merakla sordu Behzat.
"Bayılmış Behzat"
"Neden?"
"Bilmiyorum! İzin verirsen öğrenmeye gidicem!"
"Tamam abi demedim bir şey"
"Hadi tartışmayın tamam gidelim hemen" dedi Hızır arayı yatıştırmak için.
Hızırın sözlerinden sonra dördü de hasteneye gitmek için hızla fidanlıktan çıktılar.
***
1 sonra hastane...
Her kes merakla koridorda durmuş doktorun vereceği haberi bekliyorlardı. Ama ne gelen vardı ne de giden.
Bu durumda Haşmetim sınırını giderek zorluyordu.
Derken onlara doğru gelen doktoru gördü Haşmet. Hemen ona doğru ilerledi. Tabi Haşmetle birlikte diğerleri de.
"Emine nasıl? İyi mi?"
"İyi Haşmet bey merak etmeyin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haşmet&Emine One-Shots
FanfictionHaşmet ve Emine Façalı çifti için yazılmış tek bölümlük hikayeler🍷