(Didem olayından sonra, Haşmetin Emineyi affettiği,barıştıkları yerden devam eden bir bölüm)
***
Haşmetle Emine'nin barışmasının üzerinden neredeyse 1 hafta geçiyordu, fakat hâlâ araları biraz limoniydi. Evdeki her keste bunun farkındaydı. Haşmetin damarına basmamak için susuyorlardı.
Emineyse her gün gördüğü tavır karşısında tek kelime dahi etmiyordu. Edemiyordu daha doğrusu. Çünkü kocasını çok iyi tanıyordu. Üzerine giderse neler olacağından haberdardı.
***
Yine sessiz sakin geçen bir yemeğin ardından, Emine kocasının soğuk tavırlarına dayanamamış, uyumak için odalarına geçmişti.
Fakat uyumamış daha doğrusu uyuyamamış, banyo yapmaya karar vermişti.Banyodan çıktıktan sonra kocasının balkonda oturduğunu gördü. Vereceği soğuk cevapları duymamak için seslenmedi, giyinme odasına doğru yürüdü.
Geceliğini giyindikten sonra aynanın karşısına geçti ve saçlarını taramaya başladı. Onu izleyen Haşmetden habersiz.
Haşmet onu izlerken, Emine de kocasıyla arasındaki soğukluğu kafasında döndürüp, üzülüyordu. Bunu düşünürken de istemsizce gözleri dolmuş, bir damla akıtmıştı hatta.
Fakat hemen kendine gelmiş, göz yaşlarını silmişti. Emine Haşmetin bunu görmediğini düşünmüştü fakat Haşmet görmüştü.
Emine ayağa kalkıp ışığı söndürmeye gidiyordu ki, gelen kusma hissi ile hemen lavaboya koştu.
Emine'nin arkasından Haşmet de hemen ayağa kalkıp lavaboya girdi ve klozete eğilmiş bir Emine'yle karşılaştı."Emine? Emine iyi misin?"
"İyiyim, sadece midem kalktı bir anda"
"Neden? Zehirlendin mi yoksa?"
"Sanmıyorum,sizinle aynı yemeği yedim sonuçta"
"Bilemeyiz, hadi kalk hastaneye gidelim "
"Gerek yok, düzelirim şimdi"
"Emine hadi dedim"
"Gerek yok Haşmet dedim bende."
"Ya kötü bir şeyse?"
"Merak etme, öyle olursa kendi başımın çaresine bakarım ben"
"O ne demek öyle?"
"Ne demekse ne demek"
Haşmetin elinden kolunu kurtarıp içeriye geçti Emine. Haşmet de peşinden gitti.
"Cevap ver bana Emine!"
"Neyini cevabını istiyorsun Façalı dayı?"
"Az önce ne demek istedin?"
Emine derin bir nefes aldı ve Haşmetin karşısında durdu dolu gözlerle.
"Hani günlerdir görmezden geliyorsun ya, hani 2 kelamdan fazla konuşmuyorsun ve beni umursamıyorsun, şimdi de umursama işte, başımın çaresine bakarım ben"
"Ben sadece yaptığını hazmetmeye çalışıyorum Emine"
"Tamam işte, ben de onu söylüyorum, sen keyfine bak"
Haşmetin bir şey demesine izin vermeden yatağa girip, yorganı üzerine çekti. Arkasında sinir küpü bir adam bırakarak...
***
Gece saat 3...Elini yastığın diğer tarafına atmasıyla bir boşlukla karşılaştı Haşmet. Kaşları çatıldı. Yataktan kalkıp odayı aradı fakat bulamadı. Aklına balkon gelirken hemen oraya geçti. Karısının havuzun başında oturduğunu görünce derin bir nefes verdi. Odaya geri döndü ve bir şal alıp aşağıya indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haşmet&Emine One-Shots
FanfictionHaşmet ve Emine Façalı çifti için yazılmış tek bölümlük hikayeler🍷