●6●

1.1K 22 13
                                    

( P.S : 165. bölüm,Eminenin elinde valizle evi terketmeye çalıştığı yerden devam edicekdir bölüm. İyi okumalar şimdiden🤸‍♀️)

***

Karşısısında gitmekte ısrarcı olan kadına baktı Haşmet. Şu an gözlerindeki inadı görebiliyordu. Ama en çokta hayal kırıklığını.

Aralarındaki sessizliği derin bir iç çekerek bozdu Emine ve kocasının gözlerine bakarak sadece 2 kelime söyledi.

"Ben gidiyorum"

Haşmet bu 2 kelimeyle derin bir nefes "La Havle" diyerek mırıldandı.
Sakin adımlarla karısına doğru ilerledi ve elindeki valizi alıp kenara koydu.

Emine şaşkın şaşkın kocasını izlerken Haşmet Eminenin elinden tuttu ve yukarıya,odalarına doğru gitmeye başladı.

"Haşmet! Napıyorsun! Bırak!"

"Yok öyle bir şey hanımefendi! Benimle geliyorsun!"

"Hayır efendim gelmiyorum!"

Haşmet durdu ve karısına doğru döndü.

"Gelir misin? Demedim geliyorsun dedim"

Eminenin bir şey demesine fırsat vermeden hemen odaya girdi ve kapıyı kapatıp kilitledi.

"Ya napıyorsun Haşmet! Gideceğim  diyorum,aç şu kapıyı!"

"Hiç bir şeye gitmiyorsun ve biz konuşuyoruz!"

"Neyi konuşacağız ya! Neyi! Hızırı nasıl bitireceğinizi mi?! Yoksa yoksa nasıl iha-"

Emine cümlesini tamamlayamadan dudaklarına kapansı karısının Haşmet. Emine şaşkınca bakarken,bir kaç dakika sonra kendine gelip Haşmeti itti.

Ve  ittiği gibi tokat atması aynı anda oldu. Haşmet yana düşen kafasını kaldırıp Emineye baktı.

Emine kendine engel olamayıp Haşmete doğru ilerledi ve ellerini boynuna dolarken,dudaklarını birleştirdi.
Haşmet de boş durmadı ve elleriyle belini sardı karısının.

Nefes almadan,duygularını en derinden hissederek dudaklarını haraket ettiriyorlardı.

Biraz sonra nefes almaya ihtiyaç duydukları için ikisi de aynı anda geri çekildiler.

Hâla nefes nefeselerken Emine alnını Haşmetin çenesine yasladı.
Kaldılar bir kaç dakika öyle.

Daha sonra Haşmet geriye çekilip karısının alnını öptü. Ve belinde olan ellerini daha da sıklaştırıp konuştu.

"Biraz daha sakinlendin mi?"

"Evet ama bu sana olan kızgınlığımı değiştirmiyor"

"Gördüm az önce bana nasıl kızgın olduğunu"

Diyerek gülümsedi Haşmet.

"Haşmeet!"

Dedikten sonra hafifçe karnına vurdu Emine kocasının.

Haşmet&Emine One-ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin