(195. bölüm. Haşmetin kalbinin durduğu sahneden devam)
***
"Hayır! Hayır! Hayır! HAŞMET!" Diye bağırdı Emine.
Her kes köşeye çekilip ağlarken,doktorlar Haşmetin yüzünü kapatmaya başlamışlardı.
Bunu gören Emine hemen Hızır'ın kollarından kurtuldu ve kocasına ilerledi.Yüzünü avuçlarını arasına alarken mırıldandı.
"Gidemezsin hayır hayır hayır!"
Oradakiler helak olmuş bir şekilde Emine'yi izlerken,Emine gözlerini kapadı ver sevdiği adamın kulağına eğildi.
"Beni bırakıp gidersen seni asla affetmem! Duydun mu beni?! Seni... Asla... Affetmem... Haşmet..."
Emine geri çekildi ve Haşmetin dudağına kısa bir öpücük kondurduktan sonra alınlarını birleştirdi ve güçsüz bir şekilde fısıldadı.
"Bırakma beni... Gitme"
Ve işte o anda tüm dünya durdu Emine için. Etrafındaki sesler silikleşti.
Fakat biraz sonra Emine'yi kendine getiren bir ses duyuldu."Nabzı geri geldi. Ameliyata alıyoruz hemen" dedi doktor.
Emine umutla geri çekilirken diğer her keste kendine biraz da olsun gelmişti.
Haşmet ameliyata alınırken diğerleri de kapıda beklemeye başlamıştı.
2 saat sonra...
Her kes endişe ve tedirginlikle kapının önünde bekliyordu. Şu ana kadar kimse bir şey söylememişti.
Derken ameliyathanenin kapası aralandı ve doktor çıktı.
Her kes ayaklanmıştı bu sırada."Eşim nasıl?" Diye sordu Emine hemen.
"Kolay bir ameliyat değildi. Fakat Haşmet beyin bünyesi oldukça sağlam olduğu için atlattı. Şu an durumu iyi. Yoğun bakıma alacağız birazdan."
"İyiyse neden yoğun bakıma alıyorsunuz?" Diye sordu Behzat.
"Vücudu hâlâ yorgun. Biraz dinlenmesi lazım "
"Anladık... Çok teşekkür ederiz doktor bey" dedi Hızır.
"Ne demek vazifem. Geçmiş olsun " dedi doktor ve ardından ayrıldı ordan.
Her kes derin bir nefes alırken sevinçten bir birlerine sarıldılar.
Daha sonra Ömür ve Behzat Emine'nin yanına gelmiş ve ikisi de ona sarılmıştı. Emine de gülümseyerek sarılmıştı ikiliye.Çünkü hepsi için hayatlarının merkeziydi Haşmet.
Didem'den sonra Haşmeti kaybetmek onlar için altından çıkamayacakları bir yıkım olurdu...***
15 gün sonra...Haşmetin ameliyatının daha doğrusu uyanmasının üzerinden tam tamına 2 hafta geçmişti.
Emine sevdiği adamın uyanmasına doğru dürüst sevinemeden yeni bir problem çıkmıştı ortaya.
Haşmet uyanmıştı evet,fakat uyandığından beri tek kelime dahi etmemişti kimseyle.
Susmak için yemin etmiş gibiydi.Ne kadar çabalasalar da başaramamışlardı konuşturmayı.
Daha sonra doktora danışmışlardı. Doktor psikolojik olabilir demişti. Bu yüzden beklemeleri gerektiğini söylemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haşmet&Emine One-Shots
FanfictionHaşmet ve Emine Façalı çifti için yazılmış tek bölümlük hikayeler🍷