(165. Bölümün sonundan devam)
***
Behzat ve İlyas toplantı salonunu terk ettikten sonra beyler de kendilerini toparladılar.
Haşmet derin bir nefes aldı ve ayağa kalktı."Bunu da hallettiğimize göre artık bana müsade"
"Hayırdır Haşmet acelen ne böyle?" Diye sordu Tufan.
"Hesap vermem gereken biri daha var da" dedi Haşmet sıkıntıyla nefesini vererek.
"Kim?" Merakla sordu Tufan.
"Kim olacak ablam" dedi Tipi gülerek.
Beyler de hafif bıyık altı sırıtırken Haşmet hepsine göz devirip ordan ayrıldı.
Haşmet gittikten sonra beylerin hepsi sesli bir kahkaha atmıştı...
****
Haşmet üstüne çeki düzen verdikten sonra kapıyı çaldı.
Bir kaç dakika sonra kapıyı Mine açmıştı."Hoşgeldin Haşmet abi"
"Hoşbulduk Mine... Nerde hanımlar?"
"Salondalar Haşmet abi"
Haşmet kafasını sallayıp salona geçti. Her kese selam verip Hayriye ananın elini öptükten sonra gözleri karısını aradı.
"Emine abla yukarıda odasında abi" dedi Ömür abisinin halini farkederken.
Haşmet başını salladı.
"Ben bir bakayım. İzninizle Valide hanım" dedi Haşmet.
"Tabii uşağım"
" Abi Emine abla her şeyi biliyor o yüzden oldukça kızgın,haberin olsun" dedi Ömür.
Adam sıkıntıyla nefesini verdikten sonra kafasını onaylar anlamda sallamakla yetindi.
Haşmet salondan ayrılıp merdivenleri çıktı ve Emine'nin odasının kapısına geldi.
Kapıyı usulca açıp içeri girdi.Emine boy aynasının karşısında saçlarını tarıyordu.
Aynadan kocasının geldiğini görse de hiç tepki vermeden yaptığı işe devam etti.Haşmet hiç bir şey demeden kapıyı kapadı. İlerleyip sevdiği kadına arkasından sarıldı. Elleri karısının göbeğinde birleşirken saçlarına öpücük kondurdu ve çenesini kadının omzuna yaslarken aynadan ona bakmaya başladı.
"Bana kızgın olduğunu varsayıyorum?" Diye sordu Haşmet masumca.
"Kızgınım ama daha çok kırgınım"
"O neden?"
"Ne demek neden? Bana güvenmedin Haşmet,evi terketmeme rağmen tek bir şey bile söylemedin"
"Biliyorum haklısın ama beni de anla yapamazdım. Hızır'ı biliyorsun,sıkı sıkı tembihledi hepimizi"
"Ben senin karınım Haşmet. Karın" dedi Emine aynadan kocasına bakarak.
"Uzatmasak mı? Oldu bitti işte"
"Evet oldu bitti ama bu bir daha böyle bir şey yaşamayacağımız anlamına gelmiyor" dedi Emine kocasının kollarından ayrılırken.
Emine tam banyoya ilerleyecekken Haşmet izin vermeyip kadını kendine çekti ve kolları arasına aldı.
"Emine... Hadi ama güzelim" dedi Haşmet fısıldayarak.
"Bakma bana öyle... Kızgınım ve kızgın kalmak istiyorum" dedi Emine ona sevgiyle bakan kocasına.
Haşmet kısa bir kahkaha attı. Emine de kendini tutamayıp gülmüştü.
Haşmet tebessümle eğilip kadının boynundan öptü ve geri çekildi."Affettin mi?" Dedi Haşmet masum masum bakarak.
"Şu surata bak,nasıl kızayım şimdi ben sana?" Dedi Emine.
"Kızma kızma " dedi Haşmet ve kadını kendine çekip sarıldı.
Emine de gülümsedi ve sarıldı Haşmete.
"Evimize dönelim mi artık? Sana sarılıp uyumak istiyorum bir an önce" dedi Haşmet.
"Olur,eşyalarımı alayım dönelim" dedi Emine.
Haşmet gülümsedi ve kafasını onaylar anlamda salladı.
Emine çantasını toplamaya başlarken yere bir şey düştü.
Emine düşen şeyi gördüğünde telaşlandı,hemen almak için eğildi fakat artık geçti. Çünkü Haşmet almıştı bile."Emine?"
"Efendim?"diyerek dudaklarını ısırdı Emine.
"Bu düşündüğüm şey mi?"
"Evet"
"Bu bir hamilelik testi?"
"Evet?"
"Çift çizgi?"
"Evet"
Haşmet usulca kafasını kaldırıp karısına baktı.
"Hamile misin?"
Emine gözleri dolarak kocasına yaklaştı. Sevdiği adamın elini alıp karnına koyup,dudaklarına yükselip öpücük kondurdu ve geri çekildi.
"Hamileyim,baba oluyorsun" dedi Emine gülümseyerek.
Haşmetin yüzünden geçen şok dalgasından sonra o şok ifade yerini sırıtmaya bıraktı.
Emine de gülümsedi ve Haşmet kadının dudaklarına kapandı bir anda.Kısa bir öpücüğün ardından ayrılırken, Haşmet dizleri üzerine çöktü.
Emine kocasını merakla izlerken Haşmet sevdiği kadının karnına öpücükler kondurup alnını yasladı.Emine gülümseyerek kocasına saçlarında parmaklarını gezdirirken Haşmet mırıldandı.
"Şu an varlığının bana ne kadar iyi geldiğini bilemezsin minik...Aramıza hoş gel ... Hoş gel..."
Emine aşkla kocasını dinlemişti. Haşmet ayağa kalkarak sevdiği kadını kendine çekip sarıldı.
Emine de ellerini Haşmetin beline dolayıp başını göğsüne yasladı."Sana aşığım biliyorsun değil mi?" Dedi Haşmet.
"Biliyorum çünkü ben de sana aşığım" diye cevap verdi Emine.
Haşmet gülümsedi ve karısına biraz daha sarıldı.
Uzun yollar onları güzel bir sona getirmişti...***
Umarım beğenirsiniz 🎈
Yeni bölümde görüşmek üzere 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haşmet&Emine One-Shots
FanfictionHaşmet ve Emine Façalı çifti için yazılmış tek bölümlük hikayeler🍷