(Bölüm 140 da bir sahne vardı. Hızırın Sevdayı istediği sahne. Kısa da olsa Emine ve Haşmet sahnesi vardı. O bölümden bir sahne gibi hayal edebilirsiniz)***
Meftunların evinde şu an yüksek hatlı bir gerilim söz konusuydu. Her kes her an bir şey çıkacakmış gibi bir birine bakıyordu.
Hızır adeta yalvarır gözlerle Şahin ağaya döndü gergin ortamı dağıtmak için yardım istercesine. Şahin ağa bunu anlamış olacak ki söze başladı.
"Bildiğiniz gibi yalnız doğduk yalnız öleceğiz. Önemli olan dostlukları çoğaltmak. Akrabalık bağlarıyla düşmanlıkları ortadan kaldırmak...Mesela Haşmetle Hızır eskiden bir birini tanımıyordu o yüzden hasımdılar. Fakat şimdi İlyas ile Ömürün mutlu evliliği sayesinde hısım oldular... Öyle ki Haşmet Hızırın bu mutlu gününde yalnız bırakmadı,buraya geldi"
Şahin ağanın sözlerine karşılık sadece başını salladı Haşmet.
"Doğridur... İnşallah Hizurda Haşmetun en mutlu gününde yaninda olacaktur" dedi Hayriye ana.
"Öyle bir niyetin mi var Haşmet?" Bıyık altından gülümseyerek baktı Feyyaz.
Feyyazın sorusuyla Emine de yanında oturan Haşmete göz ucuyla bakmıştı.
"Ben zor adamım... Bu saatden sonra kim benim çilemi neden çeksin?" Diye cevap verdi Haşmet.
"Neyin zordir da? Ha bir tane belan vardur Behzat diye o kadar" dedi Tufan gülerek.
"Geçti bizden artık" Dedi Haşmet bezmişcesine.
Hızır bunu anlamış olacak ki konuyu dağıttı. Haşmet de gözlerin üzerinden çekilmesiyle rahatlamışdı...
****
2 saat sonra... Çakırbeyli evi...İstenme faslı bittikten sonra Hayriye ana kimseyi bırakmamış,eve getirmişti her kesi.
Biraz oturduktan sonra geç olduğu için her kes odalarına geçmişti.Haşmet de odasına geçmiş,ceketini çıkarmıştı.
Gömleğinin düğmelerini çözmüş tam çıkaracakken arkasından duyduğu sesle durdu."Demek zor adamsın ha Façalı?"
Haşmet gülümseyerek arkasını döndü. Kapıya yaslanmış kadını görünce gülümsemesi daha da büyüdü.
Emine de gülümsedi ve adama doğru adımlamaya başladı.
Önünde durduğunda ellerini boynuna doladı ve dudaklarına kapandı sevdiği adamın.Haşmet de gecikmeden Eminenin beline kollarını sarmış,karşılık vermişti.
Uzun bir öpücükten sonra geri çekilmişti kadın."Zor adamım ama sana gelince işler değişiyor"
"Nasıl değişiyor?"
"Zor adam gidiyor yerine başka bir adam geliyor"
"Nasıl bir adam?"
Kadının sorusuyla gülümsedi Haşmet ve eğilip Eminenin boynundan öptükten sonra kulağına fısıldadı.
"Çokca aşık bir adam"
Emine tebessüm ederek yüzünü adama döndü. Haşmet aşkla sevdiği kadına bakarken Eminenin gözleri adamın açık olan göğsüne kaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haşmet&Emine One-Shots
FanfictionHaşmet ve Emine Façalı çifti için yazılmış tek bölümlük hikayeler🍷