2 ay sonra...
Geçen iki ay beraberinde bir çok şey getirmişti. Emineyle Haşmetin yakında evlenecek olmaları gibi.
Evet uzun ve yorucu uğraşlar sonuçu Haşmet Emineyi ikna etmiş,her kese her şeyi açıklamışlardı.
Emine Tipinin aşırı tepki vereceğini sanmıştı ancak sandığının aksine,kendinden beklenilmicek şekilde oldukça ılımlı karşılamıştı ilişkilerini Tipi.
Eh onları şaşırtan olaylar burda sonlamıyordu tabi kii. Çünkü Tipiden daha büyük bir olayla karşılaşmışlardı.
Haşmetin bir kızının olduğunun öğrenmişlerdi...
Didem...
Başta her kes sert bir tepki vermişdi ama Haşmeti dinledikçe,bunca zaman Didemin annesi yüzünden ortaya çıkaramadığını anlattığında halini anlamışlardı.
Geçen süre zarfında Didem her kese her keste Dideme alışmıştı. Özellikle de Emine.
Aralarından su sızmıyordu ve bu Haşmetin mutlu olması için büyük bir nedendi.Şimdi her kes Haşmetle Eminenin 1 hafta sonraki düğününe odaklanmıştı.
Hatta Emine ile Haşmet oturmuş düğünleri hakkında konuşuyorlardı.
"Birtanem emin misin düğün istemediğinden?" Dedi Haşmet sevdiği kadının gözlerine bakarken.
"Eminim hayatım,bahçede sade,ailemizin olduğu bir nikah yeter" dedi ve güven verircesine Haşmetin elini sıktı Emine.
"Tamam gelinim,sen nasıl istersen" dedi Haşmet ve eğilip öptü sevdiği kadının yanağından.
Emine gülümseyerek Haşmete baktı. Haşmet de gülümserken Eminenin yanına,koltuğa geçti ve dizlerine uzandı sevgilisinin.
Haşmetin bu haraketiyle gülümsemesi büyüdü kadının. Haşmet aşık aşık Emineye bakarken,Emine de parmaklarını sevdiği adamın saçlarında parmaklarını gezdiriyordu.
Haşmet bir süre Emineyi izledikten sonra bakışlarını kadının karnına çevirdi ve elini oraya koyup yavaşça okşamaya başladı.
" O nasıl? İyi mi?" Dedi yüzündeki tebessümle bakışlarını sevdiği kadına çevirirken.
Emine gülümsedi. Eğilip sevdiğinin saçlarından öptükten sonra geri çekildi ve karnında olan elin üzerine elini koydu.
"İyiyiz sevgilim,ikimizde iyiyiz"
"Canın bir şey çekiyor mu? Varsa istediğin bir şey,aldırayım hemen"
"Hayır Haşmet daha aşermem için çok erken. Bebeğimiz 3 haftalık zaten daha"
"Ne bileyim,heyecandan ne yapacağımı şaşırdım"
Emine onun bu haline kahkaha atarken,Haşmet de aşık olduğu gülüşü izliyordu.
Derken 3 gün önce bu haberi aldığı an geldi gözünün önüne.3 gün önce...
Emine heyecanla salonda bir o yana bir bu yana gidip geliyordu. Neredeyse düşüp bayılacaktı. Tüm bedeni tir tirdi heyecandan. Nasıl olmasın ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haşmet&Emine One-Shots
FanfictionHaşmet ve Emine Façalı çifti için yazılmış tek bölümlük hikayeler🍷