-18.3-

609 23 16
                                    


"Abla!"

Tipinin bağırmasıyla her kes irkildi. Gözler tedirgin bir şekilde Tipiye bakıyordu.

Tipi konuşamadan onlara doğru ilerlerken her kes ayağa kalkmıştı.
Haşmet içgüdüsel olarak sevdiği kadını arkasına aldı.

Tipi sinirli bakışlarla tam Haşmetin önünde durdu. Gözleri Haşmetle ablası arasında mekik dokuyordu.

"Sen hangi cesaretle benim ablama evlenme teklif edersin lan!"

"Tipi"

"Sana sormadım abla!" Diye bağırdı birden Tipi.

"O ses tonunu ayarla,yoksa sökerim o ses tellerini" sinirle Tipiye baktı Haşmet.

"Sıkıysa sök lan!"

Haşmet Tipinin üzerine yürüyecekti ki,Emine'nin koluna sarılmasıyla durdu. Bakışları ona dönünce Emine'nin endişe dolu gözlerini gördü ve sevdiği kadın için sakinleşmeye çalıştı.

"Tipi hele bir dur da" dedi Hızır yanlarına gelerek.

"Nasıl durayım Hızır? Görmüyor musun?" Burnundan solarak Hızır'a baktı Tipi.

"Yahu ne var bunda? Senin ablanın mutluluğuna sevinmen lazım"

"Ben bunun neyine sevineceğim dadaş?"

"Eeeeh! Yeter lan! Benimle gel! Hemen!" Sinirlenerek Tipiye baktı Haşmet ve ilerlemeye başladı.

Tipi de Haşmetin ardından dışarı çıkarken, Emine de arkalarından gitmek istedi fakat Hızır izin vermedi.

İkili bahçede karşı karşıya gelirken diğerleri camın önünde durmuş onları izliyordu.

"Şimdi sana tek bir soru soracağım" dedi Haşmet.

"Ne soracaksın lan!?"

"Gönülü hâlâ seviyorum musun?" Diye sordu Haşmet.

Tipi gelen soruyla afalladı. Beklemiyordu çünkü.

"Konunun Gönülle ne alakası var?"

"Soruma cevap ver,seviyor musun?"

"Seviyorum tabi ki lan!"

Aldığı cevapla gülümsedi Haşmet ve bir kaç adım atıp Tipinin karşısında durdu.

"Sen nasıl hâlâ gönülü seviyorsan,ben de ablanı seviyorum Tipi... Hem de çok... Uğrunda ölüp,öldürecek kadar" dedi Haşmet gayet sakince.

Tipi bir şey demedi. Diyemedi. Çünkü Haşmet hiç beklemediği bir yerden vurmuştu onu.

O bunları düşünürken Haşmet belindeki silahı çıkarıp Tipinin eline tutuşturdu ve namlunun ucunu kalbine yasladı.

Evdeki her kes -özellikle Emine-eli yüreğinde onları izliyordu.

Tipi beklemiyor olacak ki,şaşkınca Haşmete bakarken Haşmet konuştu.

"Ona bu kadar acımasız davranmana rağmen Emine'nin senin iznin olmadan benimle evlenmeyeceğini biliyorum... Bunun için onu hiç bir zaman da onu zorlamam...Fakat sen de şunu bil... Namlunun ucunda duran kalbim atmayı bırakana kadar ben sevdiğim kadından vazgeçmeyeceğim... O kafana sok bunu" dedi Haşmet.

Tipi dili tutulmuş bir şekilde Haşmeti izlerken Haşmet geri çekildi ve seri adımlarla onları izeleyen ailesinin yanına gitti.

Her kes endişeli gözlerle Haşmete bakıyordu.

Haşmet&Emine One-ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin