●4.2●

918 27 9
                                    

                              3 hafta sonra...

Camdan kablolara bağlı yatan sevdiği adama baktı Emine ışığı sönmüş gözlerle.
Ameliyatı iyi geçmiş olmasına rağmen hala da uyanmamıştı Haşmet.

"Sen böyle uzun uyumayı sevmezsin ki,uyansan mı artık?"

Ağlayarak elini cama koydu Emine.

"Emine abla kendini helak ettin hadi eve git artık. Biraz dinlen sonra gelirsin yine." dedi yanına gelen Didem.
Hüzünlü gözlerle Emineye baktı.

"Yapamam kızım,bırakamam onu burda" diye cevab verdi Emine gözleri hala sevdiği adamı izlerken.

"Yapma böyle abla. Bak her kes sırayla da olsa gidip dinlendi. Sen bir dakika bile ayrılmadın şu kapının önünden" sonunda isyan etmişdi Didem.

"Gidemem Didem yapamam... Gidersem Haşmet uyanmaz ki... Hem ben biliyorum,Haşmet bizi hiss edecek ve uyanıcak"

Dedi ağlamasına rağmen umut kokan sesiyle.

"Bizi mi?"

Garip garip Emineye bakmaya başladı Didem.

Emine  gözyaşlarına rağmen gülerek kafasını onaylar anlamda salladı. Ellerini karnına koyarak Dideme baktı.

" Evet bizi. Beni ve bebeğimizi"

"Hamile misin?" Hala inanamayarak  baktı Didem.

Günler sonra yüzündeki tebessümle Dideme bakıp kafasıyla onayladı Emine söylediği şeyi.

Bu haraketten sonra Didem kendini tutamayıp sarıldı Emineye.

"Ben şimdi abla mı olucam?"

Duyduğu haber oldukça sevindirmişti Didemi.

"Aynen öyle...Ama Didem kimseye söylemek yok tamam mı?" Diye uyardı Emine Didemi.

"Yok yok merak etme" dedi Didem Emineden ayrılırken.

"Söylemesine gerek yok,duyduk zaten biz herşeyi" dedi Eminenin arkasından bir ses.

Emine gözlerini kapattı.

Tipinin sesiydi bu.

Ortamda sessizlik oluşurken  kendini toparlayarak arkasını döndü. Ve tam o anda her kesin orda olduğunu gördü.
Hiç kimseden ses çıkmazken Tipi kendine gelip ilerledi ve tam Eminenin  karşısında durdu.

"Hamile misin abla? Dayı mı oluyorum?"dedi hala duyduklarında inanamayan Tipi.

Emine sadece kafasını saklamakla yetindi

Tipi Emineye sıkı sıkı sarıldıktan sonra  Hızıra doğru döndü.

"Duydun mu Dadaş? Dayı oluyorum dayı! Canımıza can olacak biri daha geliyor"

"Duydum Tipi duydum" dedi Hızır buruk bir gülümsemeyle  karşısındaki Tipiye  ve Emine bakarak.

"Vayyy be amca oluyorum ben de haa" dedi Behzat gülümserken.

Haşmet&Emine One-ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin