"Bak,ev diye sana geldim🌙"***
Yüzüne vuran güneşin ışınlarıyla göz kapaklarını araladı Emine. Kendine gelirken,beline sarılan elleri fark etti. Gülümsedi.
Haşmeti uyandırmadan kollarından çıktı ve ona doğru döndü.
Sevgi dolu gözlerle kocasını izlerken çiziklerle dolu olan koluna kaydı gözleri birden.
Yüzü düştü aniden.Parmaklarını çiziklerin üzerinde gezdirdi hafifçe. Bunlara kimin sebeb olduğunu bilmese de bir zamanlar Haşmetin canını yaktıklarını biliyordu.
Hele de sonuncu çizik...
Oğlunun sebeb olduğu çizik...
Bunları düşünürken derin bir nefes aldı ve gözlerinden akan bir kaç damla yaşı sildi.
Daha sonra eğildi ve öpücük kondurmaya başladı o çiziklere.
Emine öpmeye devam ederken neredeyse 5 dakikadır uyanık olan Haşmet gülümsedi ve yerinden doğrulup karısının saçlarından öpüp geri çekildi.
Saçlarında hiss ettiği öpücükle geri çekilmişti Emine. Dolan gözleriyle kocasına bakmaya başlamıştı.
Haşmet onun bu haline gülümsedi ve elini karısının yüzüne koydu.
"Dolmasın o gözlerim,acımıyor hiç biri"
Emine tebessüm ettikten sonra konuştu.
"Orası acımıyor,peki ya burası?"
Dedikten sonra elini Haşmetin kalbine koydu. Karısının elinin üzerine elini koyarken mırıldandı Haşmet.
"Eskiden acıyordu... Acıyordu ve hiç bir zaman dinmiyordu acısı..." dedi ve doğruldu Haşmet.
Karısının gözlerine bakarken devam etti yarım kalan konuşmasına.
" Ama sonra... Sonra sen geldin... Bir defa gülümsedin ve o gülümseme bütün acımı sildi..."
Sevdiği adamın sözlerinden sonra yüzündeki gülümsemesi genişledi Eminenin. Hemen sardı kollarını kocasının boynuna.
Haşmet de gülümseyip karısının beline sardı ellerini ve burnunu saçlarına gömdü.
Biraz sonra geri çekildiklerinde Haşmet karısını kendine çekip göğsüne yasladıktan sonra uzandı."Seni seviyorum ömrümün güzeli" dedi Haşmet eğilip sevdiği kadına bakarken.
Emine de üzerindeki bakışları hiss edip bakışlarını Haşmete döndürdü.
"Seni çok seviyorum " dedi Emine gülümseyerek.
Haşmet de gülümseyerek Emineyi biraz daha da kendini çekti.
Kaldılar bir süre öyle sessiz sakin. Huzurlu bir sakinlik hakimdi üzerlerinde."Emine"
"Efendim hayatım"
"Yer değişelim mi?"
"Hı?"
Anlamamış şekilde Haşmete baktı Emine
"Beni göğüsünde dinlendirir misin?" Dedi Haşmet sesi titrerken.
Çok yorulmuştu ve yıllar sonra onun da sığınacak bir limana ihtiyacı vardı.
Haşmetin sorusuna karşılık dolu gözlerle başını onaylar anlamda salladı Emine.
Sesinin tınısından hiss etmişti yorgun olduğunu kocasının.Bu yüzden geri çekildi ve kollarını açtı Emine.
Haşmet de gülümseyerek dolu gözlerle sığındı sevdiğinin göğsüne."Sen olmasan ne yapardım hiç bilmiyorum" dedi Haşmet hala gözleri kapalıyken.
"Ama burdayım değil mi? Boş boşuna düşünüp canını sıkma" dedi Emine kocasının saçlarını okşarken.
"İyi ki geldin,iyi ki geldin ve tüm yaralarıma merhem oldun"
"Ben hep burdayım yakışıklım... Hep burda"
Eminenin hitabıyla başını hafif kaldırıp bakışlarını Emineye yöneltti Haşmet.
"Yakışıklım mı?" Diye sordu çoçuk gibi Haşmet.
"Hıhım yakışıklım. Sen bana hep güzelim demiyor musun?"
"Evet. Çünkü gerçek olamayacak kadar güzelsin... Ama en önemlisi benimsin... Bu yüzden benim güzelimsin..." diye cevap verdi Haşmet aşık gözlerle sevdiği kadına bakarken.
"İşte öyle Haşmet Façalı... Hem yakışıklısın hem de benimsin... O yüzden yakışıklım" dedi Emine tatlı tatlı.
"Seni haketmek için nasıl bir sevap işledim... Hiç bilmiyorum" dedi Haşmet hayran hayran karşısındaki gözlere bakarken.
Emine hiç bir şey demeden gülümserken Haşmet olduğu yerden biraz yukarı kalktı ve dudaklarını kavuşturdu.
Sakince haraket etmeye başladı bir süre sonra ikisinin de dudakları. Bir birlerini olmadan geçirdikleri her salisenin acısını çıkarmak istercesine ayırmadılar dudaklarını.
Arada sadece nefes almak için ayrılıyor, daha sonra tekrar birleştiriyorlardı dudaklarını.
Fakat bir kaç dakika sonra ikisi de havayı solumak için geri çekildi.
Bir kaç dakika sonra kapalı olan gözleri açıldı.
"Bana iyi geliyorsun Haşmet Façalı" dedi Emine sevdiği adamı tekrar göğsüne çekerken.
"Bana çok iyi geliyorsun Emine Façalı" dedi Haşmet burnunu sevdiği kadının boynuna yaslayıp kokusunu içine çekerken...
****Bir bölümün daha sonu🍷 Umarım beğenirsiniz. Yeni bölümde görüşmek üzere🤎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haşmet&Emine One-Shots
FanfictionHaşmet ve Emine Façalı çifti için yazılmış tek bölümlük hikayeler🍷