(169. Bölümde Haşmet boşanacağını söylüyordu Behzata. Ordan devam)
***
"Üzgünüm abi,kendine başka bir avukat bul. Ebru bu işe karışmayacak" dedi Behzat elmasından bir ısırık almadan önce.
Haşmet tam bir şey söylemek üzereyken çalan telefonu buna engel oldu. Sinirle Behzata bakarken telefonunu çıkardı.
Arayan Hızırdı."Efendim Hızır"
"Haşmet nerdesin?"
"Evdeyim,bir şey mi oldu?"
"Şimdi söylicem ama sakin olacaksın"
"Ne oldu Hızır?"
"Emine abla"
"Bak Hızır barıştırmak için-"
"Emine abla hastanede Haşmet"
Hızırın söylediği şeyle donup kaldı Haşmet bir kaç saniye. Ve o bir kaç saniyeden sonra endişe tüm bedenini sardı.
"Ne demek hastanede? Ne oldu Hızır!?" Hemen fırlayarak arabaya doğru gitmeye başladı.
Behzat, Ebru, Didem de merakla Haşmetin peşinden ilerliyorlardı.
"Tamam,tamam ge -geliyorum ben hemen" diyerek telefonu kapattı Haşmet.
"Baba? Ne oldu?" Dedi Didem endişeyle.
Haşmet dolan gözlerle ona endişeyle bakan üçlüye döndü ve ağzından sadece 3 kelime çıktı.
"Emine kaza geçirmiş"
***
2 saat sonra HastaneHer kes perişan bir şekilde ameliyathanenin önünde durmuş,içeriden gelecek bir haberi bekliyorlardı.
Hepsinin arasında derin bir sessizlik vardı. Kimse konuşmuyordu.
"Hepsi benim yüzümden" dedi Haşmet yaşlı gözlerle yere bakarken.
Haşmetin konuşmasıyla her kes ona dönmüştü. Didem üzgün gözlerle babasın bakıp yanına oturdu ve başını omzuna yasladı.
"Kendini suçlama baba,nasıl senin yüzünden olmuş ola bilir ki?"
"Eğer geldiğinde onu göndermek yerine sımsıkı sarıp sarmalasaydım,şimdi burda bu halde olmayacaktık" dedi Haşmet yaşlar gözünden akarken.
Her kes üzgün gözlerle ona bakarken ameliyathanenin kapısı açıldı. Gözler gelen doktora dönerken,Haşmet hemen ayağa kalktı.
"Karım,karım nasıl?"
"Kolay bir ameliyat geçirmedi fakat şimdi bebeğin de Emine hanımın da durumu stabil. Önümüzdeki 24 saat içersinde bir komplikasyon oluşmazsa ikisi de tehlikeyi atlatacaklardır... Geçmiş olsun" dedi doktor başıyla selam verip gitti.
Her kes derin bir nefes alırken doktorun söylediği şeyleri bir kaç dakika sonra algılıya bildiler.
Her kes sevinçle bir birine daha sonra ise Haşmete baktı. Haşmet şaşkın bir şekilde donmuştu.
"Bebek mi dedi o?"
"He abi bebek dedi valla" dedi Behzat gülümseyerek.
"Emine hamile mi şimdi?"
"Eh bu durumda evet Hasmım" dedi Hızır
"Sizin bu durumdan haberiniz varmıydı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haşmet&Emine One-Shots
FanfictionHaşmet ve Emine Façalı çifti için yazılmış tek bölümlük hikayeler🍷