-17-

872 22 7
                                    

(Birazdan okuyacağınız bölüm Didem'in ölümünden sonrası için yazılmıştır. Yani 195. bölümden bir sahne gibi hayal edebilirsiniz)

***

Altı yıl sonra

Bu sabah yüzüne vuran güneşin ışıkları ile değil oğlunun kızının üzerine atlamasıyla uykusundan uyanmıştı Haşmet.
Yeni uykudan uyanmasına rağmen yüzünde tebessüm oluşmuştu.

"Babaaaaa" demişti Umutla Güneş ikisi de aynı anda.

Haşmet gülümseyerek doğrulmuş ikisinide kolları arasına alıp öpücükler kondurmaya başlamıştı.

"Hani anlaşmıştık? Hani beni bir daha böyle uyandırmıcaktınız?" gülümseyerek oğluyla kızına baktı Haşmet.

"Ama baba böyle çok eğlenceli" dedi Güneş babasına bakarak.

"Öyle miii Güneş hanım? Gel bakiyim sen buraya" diyerek kızını kendine çekti ve gıdıklamaya başladı Haşmet.

Kenarda onlara kıs kıs gülen oğlunu görünce hemen onu da kendine çekti ve gıdıklamaya başladı.

Kahkahalar havada uçuşuyordu resmen.

"Baba ba ba baba lütfen duur"

"Ya baba baba altıma yapıcam baba lütfen dur"

"Bir daha böyle bir şey olucak mı bakiyim?" Gülerek kızıyla oğluna baktı Haşmet.

"Hayır!" İkisi de aynı anda söylemişti.

Haşmet dururken gözleri,kapıya yaslanmış,onları gülerek izleyen karısına kaydı.

Çocuklar fırsattan istifade ederek hemen yataktan inip aşağıya doğru koştular.

Haşmet yatağa geri,arkası üste uzanırken Emine de gülümseyerek gelip kocasının yanına uzandı.
Haşmetin saçlarını koşarken konuştu.

"Çoçuklar tarafından uyandırılmışsın yine"

"Sen tarafından öpülerek uyandırılma tercih ederdim"

"Hımm öyle mi?"

"Hıhı öyle"

Emine gülümseyerek eğildi ve kocasının dudaklarına öpücük kondurduktan sonra geri çekildi.

"Oldu mu Haşmet bey?"

"Hem de çok güzel oldu karım benim" dedi Haşmet.

"Hadi kalk elini yüzünü yıka,kahvaltıya gidelim " dedi Emine.

Haşmet gülümsedi ve karısının yanağına öpücük kondurduktan sonra kalkıp lavaboya gitti.

Emine de arkasından gülümsemekle yetindi...

***
Bir saat sonra

Neşeli geçen bir kahvaltının ardından çoçuklar bahçeye oynamak için çıkarken Haşmet de onlara göz kulak olmak,hem de onları izlemek için bahçeye çıkmıştı.

Çoçuklara dalmışken,karnından birleşen eller kendine gelmesine sebeb oldu Haşmetin. Gülümseyerek karısına döndü ve onu kendine çekip sarıldı. Alnına öpücük kondurmayı da ihmal etmedi.

"Nereye daldın gittin yine?" Diye sordu Emine.

Haşmet karısında olan gözlerini çoçuklara yöneltti.

Haşmet&Emine One-ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin