(147.bölüm HaşEm buluşmasından sonrası için yazılmıştır. İyi okumalaar 🫰🏻💙)
***
İkili içtikleri kahvenin ardından ordan ayrılmış, otoparkta inmişlerdi.
Yan yana arabalarına doğru yürürken Haşmet birden durdu. Haşmetin durduğunu gören Emine de adımlarını durdurdu ve adama doğru döndü.Derin bir nefes alarak kadının karşısında durdu ve ellerinden tuttu ve gözlerine baktı.
"Emine... Düşün tamam mı? Kestirip atma lütfen" dedi Haşmet.
Emine gülümseyerek adamın yüzüne elini yasladı.
"Düşünüceğim" dedi sadece Emine.
Haşmet gülümsedi ve kadının yüzünde olan elini alıp avuç içine öpücük kondurdu.İkisi de bir birine bakarken otoparkı dolduran araba sesi onları ayılttı. Haşmet arabadakilerin silahlı olduğunu görünce hemen Emine'yi elinden tutup arabanın arkasına saklandı.
Çatışma başlarken Haşmet de Emine'yi güvene aldığını garantiledikten sonra ateş etmeye başlamıştı.
"Haşmet!"
"Emine sakın çıkma olduğunu yerden!"
"Haşmet yardım çağırmamız lazım!"
"Gelemezler çok geç olur! Ah!" Dedi Haşmet birden. Kurşun sol kolunu sıyırıp geçmişti.
"Haşmet! Haşmet! Haşmet iyi misin?" Endişeyle adamın yanına geldi Emine.
"İyiyim merak etme,sıyırdı sadece"
Haşmet tam kalkıcakken uzaktan gelen siren sesleri silah seslerini kesmişti. Polisin geldiğini anlayan adamlar hızla uzaklaşmıştı ordan.
"Haşmet! Haşmet gittiler galiba"
"Evet,polisi görünce bulaşmak istemediler herhalde"
"Sen sen iyi misin? Hadi kalk hastaneye gidelim"
"Gidelim ama hastaneye değil. Çıkalım burdan,polisle uğraşamam bir de"
"Ama Haşmet-"
"Hadi Emine hadi güzelim acele et"
Emine sadece başını sallamakla yetindi. İkisi de oldukları yerden kalkıp arabaya doğru ilerlediler.
Kadın direksiyona geçti ve polis gelmeden ayrılmayı başardılar.
2 saat sonra
Façalı ev"Haşmet bak bu benim pansumanımla olacak bir şey değil. Hadi hastaneye gidelim" elindeki malzemeleri sehpaya bırakırken son kez şansını denedi Emine.
"Emine iyiyim dedim ben,hadi yap şu pansumanı da kapansın bu mevzu yavrum hadi"
Emine el mecbur pansumanı yapmaya başladı. Adamın ne kadar inat olduğunu biliyordu.
"Kim yaptırmış peki? Bir haber var mı?"
"Yok. Araştırıyor bizimkiler daha."
"Kim yapar ki bunu sana?"
"Düşmandan bol ne var ki bizde yavrum? Biri bitiyor biri başlıyor işte" dedi umursamaz bir şekilde Haşmet.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haşmet&Emine One-Shots
FanfictionHaşmet ve Emine Façalı çifti için yazılmış tek bölümlük hikayeler🍷