"İnsan sevdiğini olduğu gibi sever,olmasını istediği gibi değil✨"
***
"Artık anlatacak mısınız?" Dedi Hızır ikiliye bakarken.
Emine de Haşmet de bir birine bakıp derin bir nefes aldılar. Haşmet Hızır'a döndü.
"Ne duymak istiyorsunuz?" Diyerek hepsine baktı Haşmet.
"Mesela ne zamandan beridir birliktesiniz?" Diye sordu Ömür merakla.
"Şey... Sizin nişanınızdan sonraydı galiba" dedi Emine.
"Ki bu neredeyse 1 yıl ediyor" demişti İlyas düşünerek.
"1 yıl ne içun sakladınız bizden?" Kırgın bir şekilde Emine'yle Haşmete bakarak sormuştu Hayriye ana.
"Sen de başımızdaki derdi bilmiyormuş gibi konuşma Hayriye hatun... Tipi var,nasıl söyleseydik?" Dedi Emine üzgünce.
"Yani abla biz de gidip Tipi ağaya söyleyecek değildik ya" dedi Behzat ikiliye bakarak.
"Konu sadece sizin söyleyip söylememeniz değil Behzat... Konu sadece Tipi de değil" dedi Haşmet.
"Başka konu da mı var?" Diye sordu Ömür.
"Başka konu derken şunu kastediyor abin Ömürcüm... Bizim önce kendimizden emin olmamız gerekiyordu ki,diğer herkese her şeyi açıklayalım." Diyerek Ömürün sorusunu yanıltladı Emine.
"Ee? Emin misiniz şimdi bir birinizden?" Diye sordu Hızır.
Haşmetle Emine bir birine bakıp gülümsedi. Haşmet Emine'nin elinden tutup öptü ve Hızır'a döndü.
"Hem de oldukça" diye cevap verdi Haşmet gülümseyerek.
Her kes onların bu halini tebessümle izlemişti.
"O zaman geriye bir tek Tipi abiye söylemek kalıyor ha?" Diye sordu Mine.
Her kes gerilirken Haşmet konuştu.
"Evet bir tek Tipi kaldı... Onunla da geldiği gibi konuşacağım"
"Ne diyelim gazan mübarek olsun hasmım" dedi Hızır.
"Eh her şeyi öğrendiğinize göre umarım merakınız giderilmiştir" dedi Haşmet gülümseyerek.
"Vallahi benim açımdan giderildi,oldukça rahatladım... Zaten çokta yakıştırıyordum sizi ama kızarsınız diye söyleyemiyordum... Çok çok sevindim" dedi Ömür sevinçle.
Gülerek yerinden kalktı ve önce abisine sonrada da Emineye sarıldı ve gerisin geri yerine oturdu.
"Şimdi yengemin Emine abla olmasına sevinmedim diyemem,çok pis çarpılırım" dedi Behzat.
Behzatın sözleri her kesi güldürmüştü. Özellikle Haşmetle Emineye ayrı bir rahatlama getirmişti.
Malum Tipi kadar o da deliydi ve ikili ondan da az da olsa çekiniyordu."Eh her kes her şeyi öğrendiğine göre biz fidanlığa geçelim beyler" diyerek ayağa kalktı Hızır.
Diğerleri de onunla birlikte ayaklanırken Hayriye ananın sesiyle durdular.
"Sakın akşam bir yere dağilmayasunuz ha,bu güzel haberi güzel bir yemekle kutlayalum"
"Nasıl isterseniz valide hanım" dedi Haşmet.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haşmet&Emine One-Shots
FanfictionHaşmet ve Emine Façalı çifti için yazılmış tek bölümlük hikayeler🍷