-14-

849 22 11
                                    

(150. Bölüm Haşmetle Tipinin kavga etdiği sahneden devam)

****

Haşmet her ne kadar Emine için Tipiye vurmamaya çalışsa da, Tipi hiçte yardımcı olmuyordu.

Haşmet en son Tipiyi üzerinden attığında Tipi yumruğunu kaldırdı ve tam vurmak üzereyken silah sesiyle olduğu yerde kaldı.

İkisinde sesin geldiği yöne bakarken silahı yukarı doğrultmuş Emine'yi gördüler.
Emine sinirli gözlerle ikisine de bakıyordu.

"Emine"

"Abla"

"Ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz?"

"Belli değil mi abla? Sana göz diken adamın sonunu getiriyorum"

"Doğru konuş lan!" Sinirlenip Tipiye doğru yürüdü Haşmet.

Emine hemen ikisinin arasına girdi. Haşmeti arkasına aldı ve yüzünü Tipiye döndü.

"Yeter! Kendine gel artık Tipi! "

"Bana bu adamı mı koruyorsun abla?"

"Ne anlarsan o Tipi!"

"Ablaaa!"

Emine'ye bir adım daha attı Tipi. Haşmet içgüdüsel olarak sevdiği kadını arkasına aldı.

"Şşş kendine gel"

"Sana ne lan ablamla benim aramda olan tartışmadan"

"Ablan diye ona böyle bağıramazsın Tipi"

"Sana ne lan!"

"Ne demek sana ne lan! Sevdiğim kadın o benim!"

Haşmetin lafları Emine'yi güldürürken Tipiyi oldukça sinirlendirmişti.

"Sevdiğim kadın ne lan!"

"Yeter Tipi!" Dedi Emine Haşmetin yanına geçerek. "Elimden bir kaza çıkmadan eve dön!"

"Seni bu adamla yalnız bırakmam ben!"

"Tipi delirtme beni! Eve dön dediysem eve dön!"

"Abla-"

"Tipi!"

Tipi olayların kızışacağını anlayıp derin bir nefes alıp ikisinede baktıktan sonra hızlı adımlarla ordan uzaklaştı.

Tipinin çıkmasıyla hemen Haşmete döndü hemen Emine.

"İyi misin?"

"İyiyim merak etme "

"Nasıl iyisin Haşmet? Boğazın... Kaşın patlamış" parmaklarını sevdiği adamın kaşına koydu Emine.

Haşmet gülümsedi ve Emine'nin elini alıp avuç içinden öptü.

"Sen buradasın ya,benden iyisi yok" dedi Haşmet aşkla karşısındaki kadının gözlerine aşkla bakarken.

Emine Haşmete gülümsedi ve derin bir nefes alarak sarıldı belinden sevdiği adama.
Haşmet de gülümserken o da sarmıştı kollarıyla Emine'yi.

***

Biraz sonra...

Emine dikkatli bir şekilde yara bandını yapıştırdıktan sonra ona gülümseyen adama döndü.

"Biraz daha iyi misin?"

"Son 1 saat içinde 5. soruşun. İyiyim güzelim,iyiyim"

"Bak bak bak...Laflara bak...Kabahat bende endişeleniyoruz beyfendi için" dedi ve ayağa kalktı Emine.

Gitmeye çalıştı ki,Haşmet buna engel oldu. Emine'yi kolundan çekti ve kucağına düşmesini sağladı.

Haşmet gülümseyerek ellerini kadının beline sararken,Emine de gülümseyip kollarını adamın boynuna doladı.

"Benim için endişelenmen aşırı hoşuma gidiyor"

"Öyle mi Haşmet?

"Öyle öyle"

"Tipi hayatımızda olduğu sürece sanırım senin için daha çok endişeleneceğim" Gülen yüzü birden düşmüştü Emine'nin.

Haşmet Emine'nin bu halini görünce ellerini çenesine koyup yüzünü kendisine çevirdi ve dudaklarını birleştirdi.

Çok geçmeden karşılık aldı. Sakin ve naif bir şekilde sahiplendiler bir birlerinin dudaklarını.
Biraz sonra dudakları ayrılırken alınları birleşti.

"Değil Tipi,tüm dünya dursa karşımda seni benden alamaz"

"Biliyorum ama yine de korkuyorum Haşmet... Sana bir şey olucak diye..."

"Hiç kimse bir şey yapamaz bana,endişelenme,yeter ki sen yanımda dur"

Emine gülümsedi ve başını adamın göğsüne koyarken elini de kalbinin üzerine koydu ve mırıldandı.

"Ben hep burdayım"

Haşmet gülümsedi ve sevdiği kadının saçlarına öpücük kondurdu. Elini Emine'nin elinin üzerine koydu.

"Sana aşığım güzel kadın"

"Ben de sana aşığım yakışıklı beyfendi"

İkisi de gülümseyip aşkla bir birine baktılar...

Yolları uzundu,belki de zorlu... Fakat aşkları her yolu aşabilecek kadar güçlüydü...



****
Mini bir bölümle merhaba👽 Umarım hoşunuz gider💕

Haşmet&Emine One-ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin