(177 bölümden,Didemin Haşmete ilaç verdiği bölümden bir sahne gibi hayal edin)
***
Didem,Emine ve Ömür kahvelerini içip sohbet ederken açılan kapıyla dikkatleri oraya kaydı.
Haşmet ve Behzattı gelen.
"Hoşgeldiniz abi" dedi Ömür gülümseyerek.
"Hoşbulduk,hoşbulduk" diye cevap verdi Haşmet.
"Hayırdır? Neden bu kadar erken geldiniz?" Merakla bir Behzata bir Haşmete bakarak sordu Emine.
"Bilemiyorum abla,abim eve gelmemiz gerektiğini söyledi"
"Eve geldik çünkü bu günü karımla geçirmeye karar verdim" gülümseyerek Eminenin gözlerine baktı Haşmet.
Behzat şaşkınca abisine bakarken Ömürle Didem gülerek 'oooo' demişlerdi.
Emine ise hem şaşırmış hem de tebessüm etmişti.
"Abi sen iyi misin?" Merakla abisine baktı Behzat.
"Hem de oldukça iyiyim... Hadi güzelim hazırlanda çıkalım" dedi Haşmet.
Her kes -Özellikle de Emine-Haşmetin hitap şekliyle afallamıştı. Ama Haşmet sinirlenir diye bir şey dememişlerdi.
Emine de bunun farkında olmuş olacak ki şaşkınlığı üzerinden atıp ayağa kalktı.
"Nerde ve ne kadar kalacağız? Ona göre hazırlayayım bir şeyler" Haşmete bakarak sordu Emine.
"Dağ evinde bir kaç gün kalacağız,ona göre bir şeyler al güzelim" dedi Haşmet.
"Peki tamam" dedi ve odalarına doğru gitti Emine.
Ömür ve Didem sessizce bir birlerine bakıp gülümsediler. Çünkü ikisi de Haşmetdeki bu değişikliğin ilaç yüzünden olduğunu biliyorlardı.
Ortada duruma fransız kalan bir tek Behzattı.
***3 saat sonra...
Dağ evine geldikten sonra romantik bir ortamda yemek yemişlerdi.
Şimdi ise Emine şöminenin karşısında oturup ateşi izliyordu.
Biraz sonra Haşmet elinde şarap ve kadehlerle yanına oturdu."Hımmm şarap demek ha"
"Evet,çok eski bir şarap al bakalım beğenecek misin?"
Emine gülümseyerek kocasının elinden aldı kadehi ve bir kaç yudum içti.
"Imm çok güzelmiş tadı"
"Eh sizin ilaçlı kahveniz kadar olmasa da " dedikten sonra sırıtarak karısına baktı Haşmet.
Emine dudağının kenarını ısırdı. Yaramazlık yaparken annesine yakalanmış çoçuk gibi bakmaya başladı kocasına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haşmet&Emine One-Shots
FanfictionHaşmet ve Emine Façalı çifti için yazılmış tek bölümlük hikayeler🍷