(151. bölümden bir sahne gibi hayal edin 💭)
****
Ömürleri yolcu ettikten sonra salona,kocasının yanına geri döndü.
Canı sıkılmış bir şekilde oturdu Haşmetin yanına.
"İyi misin?" Dedi Haşmet karısına bakarken.
"Pek sayılmaz" zorla tebessüm etmişti Emine.
"Pişman mı oldun yoksa?" Alacağı cevaptan korkarak karısına bakmış ve sormuştu Haşmet.
Emine kocasının sorusuna gülümsedi ve Haşmete yaklaşıp yanağına öpücük kondurduktan sonra başını omzuna yasladı.
"Hayatımda verdiğim en güzel karardı seninle evlenmek" dedi Emine.
Haşmet aldığı cevaptan memnun bir şekilde gülümsedi ve karısını göğsüne çekip geriye yaslandı.
Emine gözleri kapalı gülümserken,kocasının dudaklarını saçlarında hissetti.
"Hayatıma hoşgeldin Emine Façalı"
Haşmetin sözleriyle gülümsemesi genişledi Eminenin. Başını kaldırdı ve dudaklarını birleştirdi.
Haşmet böyle bir şey beklemiyormuş ki,şaşırdı ilk başta. Ama gecikmeden karşılık verdi karısına.
Öpüşmeleri gitgide derinleşirken,Haşmet usulca karısını kanepeye uzattı ve kendisi de üzerinde uzandı.
Eminenin de elleri kocasının saçlarına giderken,Haşmet de boş durmamış karısının elbisesinin kolunu indirmeye başlamıştı.
İlk önce boynundan öpmüş daha sonra dudaklarını ayırmadan köprücük kemiklerine kadar gelmişti kadının.
Daha da ileri gidecekti ama karısı onu durdurdu."İstemiyor musun?" Doğrulup karısına baktı Haşmet.
"Hayır hayır ondan değil... Şey,salondayız" utangaç gözlerle etrafa baktı Emine.
Haşmet onun bu haline gülümsedi ve ayağa kalkarak kadını kucağına aldı.
"Haşmet dur napıyorsun"
"Özlemini duyduğum kadına kavuşmak için sabırsızlanıyorum"
Haşmetin cevabına gülümsemişti Emine ve kocasının boynunu öpüp geri çekilmişti.
Tam o sırada Haşmet odalarının kapısını açıp içeri girmişti bile.Bir saat sonra
Yorgun ama tutkulu geçen bir saatin ardından ikisi de kavuşmanın verdiği huzurla bir birlerinin kollarında,konuşmadan uzanıyorlardı.
Daha doğrusu Haşmet kolunu uzatmış,karısı da kolunu Haşmetin koluna yaslamıştı.
İkisi de aşık aşık bir birine bakıyordu.Derken Haşmet biraz ileri geldi,karısının saçını kokladıktan sonra öptü ve gerisin geri yerine uzandı.
"Canın acımadı değil mi?"
"İyiyim,merak etme"
Kocasının endişesine gülümseyerek boynuna sokuldu Emine ve küçük bir öpücük kondurdu.
Haşmet de karısını sarmalarken bu anı Haşmetin telefonu böldü.
Adam bıkkınlıkla karısınl bırakmadan komodinin üzerinden telefonunu aldı ve arayanın Hızır olduğunu gördü."Efendim Hızır"
"..."
"Evdeyim"
"..."
"Çok mu acil?"
"..."
"Tamam geliyorum 1 saate"
Dedikten sonra telefonu komodinin üzerine geri bıraktı ve onu merakla izleyen karısına döndü.
"Ne diyor Hızır?"
"Konuşulacak şeyler varmış,fidanlığa gel diyor"
"Hemen mi çıkıcaksın?"
"Maalesef,acil dedi Hızır bey"
Eminenin yüzü asılsada tamam anlamında kafasıını salladı.
Haşmet onun bu haline dayanamayıp dudaklarına birleştirdi.
Emine de gecikmeden karşılık vermişti.
Biraz sonra ayrıldıklarında Haşmet karısının gözlerine baktı ve elini yüzüne koyarak okşamaya başladı."Asma yüzünü ama"
"Nasıl asmiyim? Yeni evliyiz biz Haşmet farkındaysan"
"Biliyorum güzelim. Ben biliyorum da Hızırlar bilmiyor bizim yeni evli çift olduğumuzu."
"Sende haklısın"
"Evet o yüzden asma yüzünü. Hemen dönmeye çalışıcam ben tamam mı?"
"Tamam hayatım tamam"
Haşmet gülümsedi ve karısının alnını öptükten sonra kalkıp banyoya yöneldi.
Emine de ardından kalkmış,elbiselerini çıkarmaya üşendiği için Haşmetin gömleğini üzerine geçirmiş ve aşağı inmişti.
Emine mutfakta yemek için bir şeyler hazırlarken Haşmetde duşunu almış,üzerini giymiş,elinde kravatla aşağı inmişti.
Emine yaptığı işe o kadar dalmışdı ki, Haşmetin kapıya yaslanarak onu izlediğini farketmemişti bile.
Haşmetde zaten daha fazla beklemedi ve gidip karısının arkasından sarıldı.
Emine gülümseyerek arkasını döndü ve ellerini kocasının boynuna doladı."Sıhhatler olsun hayatım"
"Teşekkür ederim güzelim. Ne yapıyorsun burda?"
"Aç gitme diye yemek hazırlıyordum"
Haşmet gülümsedi ve karısının boynundan öptükten sonra geri çekildi.
"Çok isterdim güzelim ama çıkmam gerekiyor. Akşam beraber yeriz olur mu?"
"Tamam hayatım problem değil... Ee senin kravatın nerde"
"Burda" diyerek elini kaldırdı Haşmet.
Emine gülümseyerek kravatı aldı ve takmaya başladı. Haşmet de onu çoktan hayran hayran izlemeye başlamıştı.
"Tamamdır"
"Ellerine sağlık"
Gülümseyerek mutfaktan çıktı ve aynanın önünde son kez kendine baktıktan sonra onu izleyen karısına doğru ilerlemeye başladı.
"İstediğin bir şey var mı? Gelirken alayım"
"Immm var,seni istiyorum"
"Hmmm o zaman hemen geleceğim "
Gülümsedi Haşmet ve karısının saçlarına öpücük kondurduktan sonra mırıldandı.
"Tamam o zaman,çıkıyorum ben. Görüşürüz,seni seviyorum"
"Ben de seni seviyorum"
Haşmet sırıtarak dışarı çıkarken Emine'de 32 diş gülümseyerek kocasının ardından bakmıştı.
Sonunda hayatlarında güzel anılar birikmeye başlamıştı...
*****
The end ✨
Umarım hoşunuza gider,yeni bölümde görüşmek üzere 🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haşmet&Emine One-Shots
FanfictionHaşmet ve Emine Façalı çifti için yazılmış tek bölümlük hikayeler🍷