Shan's P.O.V.
මොකද්ද.... එතකොට තනුරි වැඩ කරල නැද්ද දෙයියනේ.. ඒත් එහෙනම් ඇයි එයා මට පොත ගන්න ඇරලා බලන් හිටියේ. එයාට මටත් වඩා හොඳට දඬුවමෙන් බේරෙන්න තිබ්බා. සර් කොහොමත් එයාව සැක කරන්නෙත් නෑනෙ.
එහෙම හිතන ගමන් මම පිට්ටනිය දිහා බැලුවේ කෙල්ලට මොනවා වෙලාද කියලා බලන්න. සර්ට පිට්ටනිය පේන නිසා චුට්ටක් නැගිටින්න වත් බෑ. අපේ කොල්ලො සෙට් එක නම් සැරෙන් සැරේ පිටිපස්සට බර දීලා වාඩි වෙලා වගේ ඉන්නව. (කියන්න තේරෙන්නෑ අනේ. ඔයාලට මම කියන එක හිතාගන්න පුළුවන් නේද ) ගවුම නිසා තනුරිට ඒකත් බෑ. කෙල්ලෙකුට ඉන්නේත් එයා විතරයි. අපරාදේ. මම homework කරල ආවා නම් මේ එකක් වත් නෑනෙ.
අනේ මන්දා මට මෙයාව තේරුම් ගන්න බෑ. හිතේ මොනව තියන් ඉන්නවද මන්දා. දේව් කිව්වා වගේ මටත් උදේ එයාගෙ හැසිරීමෙ වෙනසක් දැණුනා. ඒ ලස්සන ඇස්වල මම කලින් දැකලා නැති අමුතුම දිස්නයක් තිබුණා. කොයි වෙලෙත් බිම බලන් ඉන්න කෙල්ල මගෙ මූණ දිහා බැලුවෙ හරියට පුංචි බබෙක් වගේ. ඇත්තටම හරිම cute. මෙච්චර කල් single වෙලා ඉන්නේ කොහොමද අනේ ඔයා. අපේ වයසෙ ළමයි නම් ඔයා පොත් ගුල්ලෙක් කියලා හිතන් ඉන්නව කියමුකෝ. ඒත් වෙන කොල්ලෝ.....
මම playboy කෙනෙක් වෙලත්, මගෙ හැටි දැන දැනමත් කෙල්ලෝ මගෙ වටේ කැරකෙනව කියලා මම දන්නවා. ඉතින් මටත් එහෙම නම් ඔයා වගේ cute, ලස්සන කෙල්ලෙකුගෙන් කවුරුත් මෙච්චර කාලෙකට ඇහුවෙ නෑ කියන්නෙ හරි පුදුමයි නි. මම කියන්නෙ ඉතින් අඩුමගානේ විහිළුවට වත්. 🤨
බැරි වෙලාවත් දේව් කියපු එක ඇත්තක් වත්ද.. කොහොමත් ඌ කෙල්ලෝ ගැන specialist නි. අනික ඒ බැල්ම.... ඒක කවදාවත් මීට කලින් මම දැකලා නෑනෙ.නෑ. නෑ. ඔයා ඔය මොළේ අවුල් කරන් ඉන්නේ අද. නැහීගෙන දවස් ගාණක homework කරන්නත් ඕනිනෙ. Sportsmeet ළඟ නිසා practice කරන්නත් ඕනි. ඔය tention එකට හිතෙන දේවල්. හුහ්.
බලමුකෝ... කතා කරන්න පුළුවන් වුණොත් ඇයි එහෙම කළේ කියලා අහන්න බැරියෑ.
YOU ARE READING
මායාවී 🥀 [MAYAWI] ✔️
Romanceඔව්. එයා මට පොරොන්දු වුණා. මට දැණුනේ කාලය එකතැන නතරවුණා වගේ. දීප්තිමත් ආලෝකයකින් මාව වටකරගනිද්දි මගේ දෑස් සැනසීමෙන් පියවුණා. මායාවක් සේ ජීවිතය වෙනස් කළ මායාවක් නොවන ඈ........ 🌺