Onlar olmadan yapamıyordum artık hep onları arıyordu gözlerim Sam'in az konuşan ama güzel konuşan sözleri , Paul'un güzel yemekleri , Linda'nın içime işleyen sarılmaları, Moon'un ise onun bir şey yapmasına gerek yok o her haliyle kabulumdu.
Eric gittikten sonra evi topladım kendime bir kahve yaptım ve en sevdiğim film mi açıp yeniden izlemeye karar verdim bu kaçıncı izleyişim bilmiyorum ama ben bir kere bir şeyi sevdiysem bıkmadan yeniden okur yeniden izlerdim asla sıkılmazdım.
Film bittiğinde evde yapacak başka bir şey bulamadım, telefonuma bir mesaj geldi. James' dendi
"Nasılsın ufaklık ? Seni çok özledim"
"İyiyim civciv bende seni özledim ne zaman geliceksin?"
"Şu sıralar gelemem işlerim var burda ama belki sen gelirsin olmaz mı?"
"Bilmiyorum sanırım olmaz"
"Hadi ama yapma gel biraz vakit geçirelim bu akşam alırım seni"
Aslında burda uzaklaşsam bir süre çok iyi olurdu plan için böylelikle daha iyi olabilirdi.
"Tamam o zaman gelip beni alırsın sadece bir kaç gün kalırım"
"Evettt çok güzel akşam 7 de alırım seni"
Gözlerim yavaşça kapandı ve uykuya daldım, uzun zamandır düşmediğim o boşluğu gördüm ama bu sefer ben düşmüyordum ordan aşağı bakıyordum atlamak ve atlamamak arasındaydım bir ayağımı boşluğa attım atlamam gerektiğini düşünüyordum bunu yapacakken biri sarıldı arkamdan bana ve çekti beni o karanlıktan arkama dönüp yüzüne bakacağım sıra da camda işittiğim tıkırtıyla uyandım, ve görmediğim yüzü düşünmeye başladım kimdi o ,beni kurtaran kimdi , camdan yine ses gelince döndüm, hemen ayağa kalktım ve camı açtım
"Uyandırdım mı seni?"
"Önemli değil , Paul bir sorun mu var"
"İçeri girebilir miyim?"
"Tabi ki"
"Biliyorum buraya gelmemeliydim ama Glarey Linda hiç iyi değil"
"Neden ?"
"Dün şehire inmiş , akşam ve bir türlü haber alamıyoruz ondan Sam en son bir bardayken görü gördüğünü söyledi bize yardım eder misin onu bulalım bir hata yapmasından korkuyoruz"
"Tamam , tabi ama nasıl yardım edeceğim ben size"
"Sadece gittiği bara bakabilir misin? Biz yapamayız plan için ortalarda görünmemiz gerekiyor onun görünmesinden korkuyoruz"
"Ama ben..." yapma Glarey hastalığını bahane etme yine yapma "tamam ben yaparım hangi bar"
"Mesaj atacağım sana" dedi ve gitti.
Saate baktığımda akşam olmak üzereydi o kadar uyumuş muydun bana beş dakika gibi gelmişti. Hala beni kurtaran kişiyi düşünüyordum. James de kalmak için hazırlanmıştım, annemler abimde kalacağım için sevinmişti.
"Glarey kızım James geldi" odamdan çantamı aldım ve aşağı indim.
"Selam ufaklık"
"Selam civciv"
"Hadi gidelim , görüşürüz biricik ailem en kısa zamanda bende geleceğim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY IŞIĞININ KADERİ
FantasyHayattan bir beklentisi olmayan,yıllardır aynı hayatı yaşayan Glarey'nin hayatı bu sakinliği yüzünden alt üst olur. Yıllardır yaşadığı hayat ona mutluluk getirdiğini düşünürken ay'ın iki yüzü her şeyi değiştirir. Görmediği yaşamadığı her şeyi yaşaya...