Merhaba Işıklarım
Evet size bu ismi verdim biraz değişik ama ilerde anlıcaksınız , ilerleyen bölümlerde.Işık size ne çağrıştırıyor lütfen yorumlarda belirtir misiniz ? :)
Evett müziği açın veee iyi okumalarr :)🌵
Eve vardığımda odama çekildim Mark amcayla olan konuşmaları tek tek not almıştım hepsini baştan okudum. Lindayla daha sonra hiç konuşmadım zaten kendi döndü evine veda ederken sarılmaya yeltense bile buna izin vermedim gözleri dolu gibiydi dokunsan ağlıyacak türden. Düşünüp mantıklı bir cevap aradım kendime ama kaçarı yoktu o adam bir vampirdi, o adam ise... Moon'du buna artık eminim benden ne istediklerini bulmak kaldı geriye onu da en kısa zamanda öğrenecektim.
Uzun zaman sonra sabah kalktığımda güzel bir kahvaltı ettim. Hazırlanıp evden çıktım bugün doktor kontrolüm vardı. Hastahaneye gittik ve sıramın gelmesini beklerken her zaman karşılaştığım benim yaşlarıma yakın biri vardı bugün yine onunla karşılaştım yaşını tam bilmiyorum arada bir günaydın diyip oda sırasını beklerdi bildiğim kadarıyla durumu benden daha iyiydi ve iyiye de gidiyordu. Sıram geldiğinde içeri girdim ve her ay olduğu gibi rutin kontroller yapıldı
"önerdiğim dağ seyahati nasıl geçti Glarey" nasıl geçebilir hayatımın en berbat seyahatiydi
" güzeldi"
"ah sevindim bu tarz geziler her hastama iyi gelmiştir" içimden konuşmaya devam ediyordum
" başka anlatmak istediğin bir şey var mı Glarey" anlatmak istediğim o kadar çok şey vardı ki rahatlamaya gerçekten ihtiyacım vardı
"hayır yok bayan Angeli "
"ilaçlarında bir kaç değişiklik yaptım bu ilaçlar biraz uyku yapabilir yada burun kanaması dikkat etmelisin"
"tamam"
"başka bir sorun görünmüyor çıkabilirsin Glarey" doktorum yüzüme bakıp gülümserken sahte bir tebessüm de ben ona gösterdim. Eve dönene kadar konuşmadım bizimkilerde bir şey sormadılar.
Evden içeri girdiğimde salondan konuşma sesleri geliyordu içeri baktığımda Moon,James ve Linda sohbet ediyorlardı bu sefer Moon da onlara eşlik ediyordu "hoşgeldin Glarey" Linda bana samimi ve sevecen davranıyordu , soğuk ve samimiyetsiz bir şekilde " hoş buldum, odama çıkıyorum iyi günler "
Linda gelip kolumdan yakaladı beni o an direk uzaklaştırdım kendimi ondan buna bozulduğu çok belliydi yüzü aniden düştü "biz plan yapmıştık gezeriz diye odana neden gidiyorsun" James' de Lindaya arka çıktı" hayır ben istemiyorum gezmek iyi eğlenceler" Moon'a bir kez olsun bakmamıştım artık onu görmek istemiyordum iki gün önce beni tanıştırdığı duygular için içimden ona teşekkür ederken bugün onu görmek bile istemiyordum. "Bence gelmelisin" bu sefer konuşan Moon'du ona bakmadan "hayır dedim, James beni evde tek bırakma lütfen" James'inde onlarla gitmesini istemiyordum ya ona zarar verirlerse. "Tamam ufaklık burdayım ben sen odana çık"
Odama çıktım ve yatağıma attım kendimi James'i aşağıda yalnız bırakmak istemedim ama hiç bir şey belli etmemeliydim. Kapımı çalmadan Moon odama daldı birden ve kapıyı kitledi. "Ne yapıyorsun sen aç şu kapıyı,medeniyet görmedin mi kapı çalmak nedir bilmez misin sen?" Ben ona bağırmama rağmen o ise hiç bir şey demedi sadece gözlerini bana dikip baktı bir adım attı bana doğru ben ise geri çekildim o yine bana doğru geldi en sonra duvarla kendi arasına sıkıştırdı beni ve kollarını duvara yasladı. "Ne yaptığını sanıyorsun sen James'i çağırırım uzaklaş benden"
"James ve Linda yemek için bir şeyler almaya gitti evde değiller" dağınık saçları bembeyaz teni o gözleri bütün yelkenleri suya indirmeme yeterliydi her şeyi bir kaç saniyeliğine unutmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY IŞIĞININ KADERİ
FantasyHayattan bir beklentisi olmayan,yıllardır aynı hayatı yaşayan Glarey'nin hayatı bu sakinliği yüzünden alt üst olur. Yıllardır yaşadığı hayat ona mutluluk getirdiğini düşünürken ay'ın iki yüzü her şeyi değiştirir. Görmediği yaşamadığı her şeyi yaşaya...