دو نوع الفا و دو نوع امگا و دو نوع بتا داریم داریم
1: آلفای غالب(برتر)
2:امگا غالب(برتر)
3: آلفای مغلوب
4: امگا مغلوب
5:بتا غالب
6 :بتا مغلوب
1_ آلفا های برتر از پدر و مادر هر دو آلفا یا هردو امگا متولد میشوند. این آلفاها 8 درصد جامعه را تشکیل میدهند از قشر سلطنتی جامعه هستند . رایحه و فورمون های به شدت قوی دارند که توجه امگا ها را به راحتی جلب میکنند.مشخصه بارز الفاهای برتر غرور و خودشیفتگی است.
2_امگا های برتر از والدین هردو آلفا یا هردو امگا متولد میشوند. این امگاها 2 درصد جامعه را تشکیل میدهند و از قشر سلطنتی جامعه هستند .رایحه و فرمون های بسیار ملایم و ارامش بخش دارند ذاتن ارام و صبور هستند. توجه همه الفا ها را به راحتی جلب میکنند به گونه ای که حتی الفا های جفت دار هم مجذوب این گروه از امگا ها میشوند. زیبایی چشم گیر و ظرافت و غرور ناشی از این ویژگی ها مشخصه بارز این امگا ها است که الفا های اطرافشان را وادار به مراقبت از انها میکند.
3_آلفا های مغلوب از والدین آلفا و امگا متولد میشوند . 35 درصد جامعه را تشکیل میدهند. ژن سلطنتی ندارند ولی برخی از انها به لطف داشتن یک والد برتر(آلفا یا امگا) زندگی مرفه ای دارند که تعداد این قشر کم است. رایحه های قوی ای دارند .
4_ امگا های مغلوب از والدین آلفا و امگا متولد میشوند .40 درصد جامعه را تشکیل میدهند.از قشر متوسط و گاها ضعیف جامعه هستند.به ندرت میتوان امگای مغلوبی را پیدا کرد که به قشر ثروتمند جامعه تعلق داشته باشد .این امگا ها از دوران بلوغ وارد هیت میشوند .رایحه های ضعیفی دارند به همین دلیل در اکثر مواقع موفق نمیشوند جفت حقیقی خود را پیدا کنند.
5_ بتا های غالب از والدین هر دو بتا متولد میشوند این بتا ها میتوانند با الفا ها و امگا ها و بتا ها جفت شوند . بلوغ جنسی خود را کاملا معمولی پشت سر میگذارند و بیشتر از دو گونه دیگر به انسان های عادی شباهت دارند عضو متعادل جامعه اند و 5 درصد جمعه را تشکیل میدهند .
6_ بتا های مغلوب از ازدواج یک بتا با گروه های دیگر مانند الفا ها یا امگا ها متولد میشود. بتاهای مغلوب تمام ویژگی های بتا غالب را دارند ولی به علت رایج تر بودن ازدواج یک بتا با الفا ها تعداد بتا های مغلوب بیشتر است انها حدود 10 درصد جمعیت جامعه را تشکیل میدهند.
امگا های غالب با عاشق شدن و پیدا کردن جفت مناسب خود دوران هیت انها شروع میشود.
الفا های غالب با عاشق شدن و پیدا کردن جفت مناسب خود دوران رات انها شروع میشود .
امگا های مغلوب از زمان بلوغ دوران هیت را تجربه میکنند و میتوانند باردار شوند .
آلفا های مغلوب از زمان بلوغ دوران رات را تجربه میکنند و میتوانند بچه دار شوند.
آلفاهای غالب و امگا های غالب از دوران بلوغ ، دوران جنسی خود را پشت سر میگذرانند اما تا رسیدن به دوران هیت و رات شدن نمیتوانند بچه دار شوند.
درنتیجه به دلیل اینکه الفا ها و امگا های غالب تمایل دارند تا با الفا یا امگای غالب دیگری جفت شوند و تعداد این قشر از جامعه هم کم است تقریبا تا پایان سنین جوانی نمیتوانند جفت خود را پیدا کنند ودوران هیت و رات را تجربه نمی کنند و بچه دار نمی شوند که موجب کم شدن تعداد امگا و الفاهای غالب شده.
در امگا ها هم زنان و هم مردان میتوانند بچه دار شوند.
در الفا ها فقط زنان میتوانند بچه دار شوند.
در بتا ها فقط زنان میتوانند بچه دار شوند.
آلفا و امگا بودن فرزندی که متولد میشود به نوع پدر و مادر ربطی ندارد صرفا پدر و مادر میتوانند ژن غالب (جفت والدین الفا یا امگا) و مغلوب (یکی از والدین الفا و دیگری امگا) را منتقل کنند.
ولی بتا شدن فرزند به اینکه یکی از والدین بتا باشد ربط دارد.
در نتیجه
پدر و مادری الفا = فرزند الفا یا امگای غالب
پدر و مادر امگا= فرزند الفا یا امگا غالب
پدر مادر الفا و امگا= فرزند الفا یا امگا مغلوب
پدر و مادری بتا= فرزند بتا غالب
یکی از والدین بتا و والد دیگر الفا یا امگا:بتا مغلوب
چون ازدواج پدر و مادر الفا و امگا در جامعه مرسوم تر و شایع تر است تعداد قشر الفای مغلوب و امگای مغلوب بیشتر است.
در جامعه کارهای مدیریتی اکثرا به الفاها و بتا ها سپرده میشود و از انجایی که امگا ها مسئول باروری و رشد نسل اینده هستند میتوانند شغل های ساده تری بر عهده داشته باشند.
YOU ARE READING
~Commercial marriage ~
FanfictionNAME:Commercial marriage [ full part ] COUPLE: kookmin Genre:Romance_Omegavers_angest ازدواج تجاری داستان یک امگا و یک آلفا که هیچ شباهت و تفاهمی با هم ندارد و خانواده های که معتقدن ازدواج یک نوع تجارته ❎فیک و میخوام کلیشه ای جلو ببرم ولی ارزش خون...