بچه

4.2K 834 372
                                    

لطفا کامنت هاتون و روی هر پاراگراف بذارید تا بقیه ریدر ها راحت تر بتونن بخونن .:)

به سالن خالی از جمعیت نگاه کرد سکوت چیزی بود که بهش نیاز داشت دلش میخواست جیمین و بگیره و از اینجا دورش کنه از همه فقط خودشون دو تا باشن دور از تمام این هیاهو ها بدون فکر به اینکه بچه ای که ارزو داشت داشته باشه حالا مال یکی دیگه بود .

اون ها اصلا به این فکر میکردن ممکنه جیمین چه ریکشنی نشون بده؟

اصلا به این فکر کرده بودن که جیمین جفت داره که اون ها به خانواده ان؟ چرا کاری که اون حیوون کرده بود اینجوری خفه شده بود و همه روی  غمگین بود

جیمین باردار بود؟

از یه الفای دیگه؟

اون جفت جانگکوک بود جفت الفاش بود چرا کسی به این موضوع توجه نمیکرد؟

_اقا شما باید سالن و ترک کنید

به خدمه ای که در حال تمیز کردن سالن دادگاه بود نگاه کرد اشکاش و پاک کرد از جاش بلند شد سرش داشت از درد میترکید انگار یکی با پتک کوبیده بود تو سرش .

از سالن بیرون رفت سالن های دادگاه همچنان شلوغ بود اما اثری از دوتا خانواده دیده نمیشد چطور باید این موضوع و به جیمین میگفت؟ تنها چیزی که کمی فقط کمی راحتش میکرد این بود که مطمئن بود جیمین اون بچه و نمیخواد .

_اقای جئون اقای جئون

قدم هاش با شنیدن اسمش ایستاد با دیدن خبرنگار ها چشاش و کلافه بست
_شما به عنوان جفت آقای پارک نظرتون در‌مورد رای دادگاه چیه؟

نگاهش بین سه تا خبرنگاری که منتظر جوابش بودند چرخید جوابی نداد خواست از کنارشون رد شه که با سوال بعدیشون ایستاد

_شما میتونید اون بچه و قبول کنید؟

سمتشون برگشت با حرص عصبانیتش و سر خبرنگار خالی کرد : من و جفتم امکان نداره یک حروم زاده و قبول کنیم نه فقط من بلکه جیمین هم نمیتونه بچه ای که حاصل تجاوز به روح و جسمشه و قبول کنه این تحت هیچ شرایطی قابل پذیرش نیست مخصوصا که پدرش یک فرد وحشی و غیرقابل کنترله از کجا معلوم اون بچه هم اینجوری نشه؟

خبرنگار شوکه از حجم عصبانیت الفا یک قدم عقب رفت : اما یکی از والدین اون بچه همسر شماست اقای پارک امگای شریفی هستند ممکنه فرزندشون هم مثل خودشون.....

بین حرف خبرنگار پرید: اون بچه جیمین نیست هیچ نسبتی با جیمین نداره و کیم نامجون هم باید منتظر باشه تا جهنم واقعی و با چشاش ببینه

_قرار دادتون با شرکت کیم تو چه‌ مرحله ای قرار داره

_تمام قرار دادهای دو شرکت پارک و جئون لغو شدن و هلدینگ پارک تمام سهام و حمایتش و از شرکت کیم خارج کرده قرار نیست چیزی درست شه و با این حکم دادگاه همه چیز بدتر هم میشه .

~Commercial marriage ~Место, где живут истории. Откройте их для себя