Zawgyi
Paid Groupဝင္ခ်င္သူမ်ား Chat Botမွာ ဆက္သြယ္ႏိုင္ပါတယ္
အခန္း (၁၅)
ပုခုံးကို မလုပ္ေတာ့ဘူးဟု ေျပာၿပီး သူမက သူ႕ ေခါင္းတည့္တည့္တြင္ ေနရန္ ႀကိဳးစားလာ၏။ ေနာက္ဆုံးတြင္ေတာ့ သူမ၏ မရမက ႀကိဳးစားမႈေၾကာင့္ ဟူအာပင္ပန္းလာၿပီး.. သူမအား..
“မင္းနာမည္က ဘာလဲ..”
“ငါ့နာမည္ကို ငါေမ့သြားၿပီ..”
ဒါကလည္း ဟူအာကို စိတ္ပ်က္ေစျခင္း တစ္မ်ိဳး ျဖစ္ေလသည္။
“ေကာင္းၿပီ.. မင္းကငါ့ကို သခင္လို႔ ေခၚမွေတာ့.. ငါမင္းကို.. နာမည္ေပးမယ္.. မင္းနာမည္က..”
နာမည္တစ္ခုခု ေပးလိုက္ဖို႔ ျပင္လိုက္ၿပီးမွ ဟူအာ ဘာနာမည္ ေပးရမလဲ ဆိုတာကို ေတြးေနမိသည္။ သူမက သူ႕ပုခုံးေပၚႏွင့္ သူ႕ေခါင္းေပၚတြင္ ေနခ်င္တာေနတာမို႔.. သူ ခ်က္ခ်င္းပင္ သူမအတြက္ နာမည္ တစ္ခု ရသြားသည္။ နာမည္ စဥ္းစားလို႔ ရသြားသည္ႏွင့္ မဆိုင္းမတြပဲ သူမအား.. ဝမ္းသာအားရျဖင့္.. လွည့္ၾကည့္လိုက္ကာ.. ဟူအာ လက္ညိဳးပါ ထိုးလိုက္ၿပီး..
“မင္းနာမည္က.. ေ႐ွာင္ေညာင္..”
သူမက ဟူအာကို လက္ညိဳးျဖင့္ ထိုးလာၿပီး ဗိုက္ႏွိပ္ကာ ခြက္ထိုး ခြက္လန္ ရယ္ေလသည္။ ၿပီးမွ..
“ဟား.. ဟား.. ဟား.. ဟား.. ငါက နဂိုရ္ကတည္းက ငွက္ပဲေလ..”
“ဘာ..”
ဟူအာ၏ အသံအနည္းငယ္ က်ယ္သြားေတာ့ သူမက သူမပါးစပ္ကို သူမ ပိတ္လိုက္ၿပီး ေခါင္းယမ္းသည္။
“ဒီနာမည္ကို သေဘာက်တယ္.. ဘယ္လိုပဲ ျဖစ္ျဖစ္ပါ.. ငါက မင္းေပးတဲ့ နာမည္ကို မလိုခ်င္လည္း ယူရမွာပဲ မင္းက ငါ့ရဲ႕ သခင္ေလ..”
“မင္း ေျပာတာေတြ ငါ နားမလည္ဘူး..”
ဟူအာက ေျပာေနရင္းျဖင့္ ခရီးဆက္ဖို႔ ျပင္သည္။ ဟုန္႐ြယ္က ႐ူးေနေသာ နတ္တစ္ပါးကို ထိန္းခ်ဳပ္ရန္ စတင္ေတြးေတာ၏။ ပိုင္လင္က ထိုသူမကို ၾကည့္ေနရင္း ဇေဝဇဝါျဖင့္ ခရီးဆက္ရန္သာ ရည္႐ြယ္လိုက္သည္။ ဒီအ႐ွိန္အဝါကို သိေနသလို ခံစားခ်က္တို႔က ပိုင္လင္အား မသိုးမသန္႔ ျဖစ္ေစသည္။ သို႔ေသာ္ ေသခ်ာလည္း နားမလည္မိတာေၾကာင့္ ေက်ာင္းသို႔သာ ဦးတည္လိုက္ေတာ့၏။ ေ႐ွာင္ေညာင္က ဟူအာ အေနာက္နားမွ ေျပးသြားၿပီး ပုခုံးသို႔ ထပ္ၿပီး တက္ရန္ ျပင္သည္။ ဟူအာ သူမအား ေျခေထာက္မွ ဆြဲခ်ပစ္လိုက္ၿပီး..