Toril
- Dziękuję wam wszystkim za bycie dziś ze mną! Mam nadzieję, że dobrze się bawiliście!
Chat zalał się masą wiadomości - widzowie żegnali się ze mną, dziękowali za streama oraz pozdrawiali i życzyli miłego dnia.
- Ja również życzę wam miłego dzionka moi mili! Tymczasem żegnam was, bye!
Po tych słowach zakończyłam trwającą ponad dwie godziny transmisje. Od razu wstałam z miejsca i pokierowałam się w stronę wyjścia z mojego tymczasowego pokoju, który udostępnili mi w swoim domu Sapnap i Dream. Chłopcy ochoczo zgodzili się mnie przygarnąć do momentu, w którym nie znajdę czegoś własnego - jak mówili ich dom jest duży, więc nie mają z tym żadnego problemu. Poza tym jestem ich przyjaciółką.
Zeszłam do kuchni, gdzie zastałam jednego z nich. Dream stał oparty o blat ubrany w bluzę z mojego merchu nad którym pracowałam od dłuższego czasu i którego niebawem miałam zamiar wypuścić. Popijał ze szklanki sok pomarańczowy i przeglądał coś na telefonie. Widząc jak wchodzę odłożył urządzenie i posłał mi zalotny uśmiech.
- Stream był bardzo udany - stwierdził, nie spuszczając że mnie wzroku.
- Oglądałeś?
- Oczywiście! - wypiął pierś do przodu, jakby był z tego niezmiernie dumny.
Zaśmiałam się i podeszłam do niego. Przejęłam od niego szklankę i wypiłam do dna znajdujący się w niej sok, który ugasił moje pragnienie.
- Jakieś plany na resztę dnia? - spytał zaciekawiony blondyn, niewzruszony w ogóle tym co zrobiłam przed kilkoma sekundami.
- A i owszem! - opróżnioną szklankę odstawiłam do zlewu. - Wybieram się do galerii.
- Nie potrzebujesz może do tego towarzystwa?
- Twojego? Nie - zaorzeczyłam beztrosko z niewinnym uśmiechem. - Idę kupić dla ciebie prezent na urodziny. No chyba, że jest coś co konkretnie chciałbyś dostać, to możesz iść ze mną i mi to wskazać.
Chłopak zamyślił się.
- Nie ma nic takiego - stwierdził w końcu. - Idź więc sama i zaskocz mnie.
Pokiwałam głową na znak zgody i ruszyłam z powrotem do pokoju aby przygotować się do wyjścia.
×××
W drodze do galerii postanowiłam napisać i poradzić się mojej prawej oraz lewej ręki.
Maane Dziś o 15:13
Sprawa wygląda następująco
Dream ma pojutrze urodziny i chce kupić mu prezent
Pytałam go czy chciałby coś konkretnie dostać, a on na to żebym go zaskoczyła
Tak więc zwracam się do was z pytaniem
Co waszym zdaniem może być kreatywnym i zaskakującym prezentem?left Twix Dziś o 15:13
Gumowe dildo
Duże i czarne
Takiego prezentu na 100% się nie spodziewa mówię ci XD
Kreatywnie i zarazem zaskakująco
Twój prezent zdecydowanie będzie się wyróżniał na tle innychright Twix Dziś o 15:14
Ewentualnie zapakuj paczkę prezerwatyw w jakąś ładną wstążkę i powiedz, że to tylko dodatek do prezentu jakim jesteś ty
Tylko pamiętaj o założeniu jakieś seksownej, dopasowanej bielizny!
Żeby nie było że to on zaliczył ciebie, a nie na odwrótMaane Dziś o 15:14
Moje wahanie przed napisaniem do was okazało się słuszne
Wasze pomysły były do przewidzenia
Sama nie wiem czemu liczyłam na jakieś normalne propozycje z waszej strony skoro wam tylko jedno w głowie
CZYTASZ
ibf [Dream]✓
FanfictionToril aka Måne to streamerka, której konto na Twichu subskrybuje przeszło sto trzydzieści jeden tysięcy internautów. Jej decyzja o podjęciu się próby pobicia rekordu znanego youtubera Dreama, definitywnie była jedną z najlepszych jakie w swoim życi...