Zimowy czas to piękny czas, który wielu ludzi uwielbia.
Marissa Clare nie należy jednak do ich grona. Na samą myśl o świątecznym klimacie romansu robi jej się niedobrze, zwłaszcza, że jej praca polega na pisaniu romansów. Jest redaktorem w jednym z większych wydawnictw i ma serdecznie dość czytania w kółko tych samych historii, które nawet nie przypominają prawdziwego życia.
Zwłaszcza, że jej życie ostatnimi czasy cholernie się posypało.
Wszystko się jednak zmienia, gdy do jej życia wraca dawna, szkolna miłość - Jace McKallan - który od zawsze był dla niej zakazany. Na domiar złego, jest jeszcze bardziej seksowny i przystojny niż kobieta zapamiętała.
Aby jeszcze bardziej rozkręcić karuzelę irytacji, do wydawnictwa dołącza nowy, bestsellerowy autor romansów - Kenneth Gray - słynący ze swojego ciętego języka i wysokiego mniemania o sobie. Istna gwiazdeczka, która osiadła na laurach swojego sukcesu.
Risse niemalże od razu wdaje się z nim w cichą wojnę. Kobieta chce za wszelką cenę udowodnić mu, że jego praca jest czystym kłamstwem, które ma na celu podkoloryzowanie wyglądu miłości i budowanie nierealnych standardów.
Natomiast Kenneth, aby pokazać jej, że się myli, postanawia pomóc Risse zdobyć faceta jej nastoletnich marzeń.
W końcu napisał tyle romansów, że doskonale wie, jak działa miłość, prawda?
Zimowy romans, pełen uczuć, niespodzianek, uroku, gorąca i miłości.
Jak to mówią... Najlepsza część książki, to ta, w której tytuł zaczyna nabierać sensu.
Nie mogę się doczekać, aż zrozumiecie zasady naszej gry.
Więc lepiej zróbcie sobie ciepłą herbatkę i usiądźcie pod kocykiem. Soe zamierza rozgrzać tej zimy wasze serca.
co złego to nie ja
losing game; 10.10.2021
CZYTASZ
The Losing Game [+18]
RomanceMarissa jest szaleńczo zakochana w chłopaku, którego znała dawno temu. Kenneth natomiast przez całe swoje życie kochał tylko jedną kobietę. A ponieważ jest specjalistą w dziedzinie romansu, postanawia pomóc jej zdobyć tego jedynego. Problem pojawia...