"Sizin ecdadınızı sikerim orospu çocukları! Dokunma lan askerime!"diye bağıran komutanın sesi yankılanmıştı mağaranın içinde. Her biri dik durup baş eğmeden karşılarındaki itlere karşılık veriyordu lakin henüz time yeni gelen çaylak askerin karnına bıçak sokup çeviren it ile hiddetle bağırmıştı Kurşun komutan...
Pusuya düşüp mühimmatları bittiği için yakalanmış ve bir haftadır elleri ayakları kalın zincirler ile bağlı oldukları mağarada işkenceye maruz kalıyorlardı.En ağır yaralı Kurşun komutandı, askerleri ağır hasar almasın diye elinden geleni yapmış karşındaki itleri kendi üzerine çekmişti ama yinede kendisi kadar olmasada askerleri de yaralanmıştı.Şimdi de çaylak askerine bıçak yarası açmıştı it herif...
"Komutan boşuna bağırma sesini duyuramazsın..Tc sizi bulmak için asker bile göndermedi. Geberip gideceksiniz benim topraklarımda"diyip kahkaha atmıştı terörist başı Maho... Arkasında olup bitenden habersiz rahatça gülerek konuşuyordu...
Gölge komutan siyahlar içinde Maho itinin arkasında durup gülerek izleyen iki itin sessizce boğazını kesmiş adına yaraşır şekilde gölge gibi hareket ederek Maho'nun arkasına geçip durmuştu... Geldiğini kimse fark etmemişti Gölge komutanın.Esir tutulan askerler bile.. Gölge komutan ve 3 askeri karanlığa karışıp ellerinde kasaturaları ile 100 kişilik kamptaki tüm teröristlerin boğazlarını keserek gebertmişlerdi.Askerleri dışarıda beklerken de Gölge komutan mağaraya girmişti...
"Benim toprağım ne zaman senin oldu Maho"diye fısıldamıştı Gölge komutan.
Maho duyduğu fısıltı ile hızla silahını kaldırıp arkasına dönmüş karanlıkta mağaranın içindeki ışık sayesinde parlayan gözleri görmesi ile derince yutkunmuşdu, korkuyla titriyordu.Zira gördüğü gözler bir anda kaybolmuştu sanki... Askerler ve Kurşun komutan da kaşları çatılmış konuşan kişinin kim ve nerede olduğunu anlamak için etrafa bakıyordu.
"Ki.kimsin sen?"diye sormuştu Maho, istemediği halde kekeleyerek...
"Gölge"diyip Maho'nun ardında beliren Gölge komutan hızla Maho'nun boynunu kesip gebertmişti...
"Kara helikopter iste"diye kulaklıktan askerine seslendikten sonra bağlı olan yaralı askere yönelmişti...
"Kimsin sen?"diye sormuştu Kurşun komutan.
Gölge adamın sorusuna cevap vermeden yaralı askeri çözüp üzerindeki üniformasının belinden kasaturasi ile kesmiş yerden bir taş alıp bir parça beze sardıktan sonra bıçak yarasının üzerine koyup sıkıca bağlamıştı.
"Helikoptere kadar dayan aslanım."diyip hemen yanında bağlı olan askerin ellerini ayaklarını çözüp sırayla diğerlerini çözmüştü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARIŞIN (TAMAMLANDI)
Teen Fiction"ben Vatan'ının her bir karış toprağına aşık bir kadınım"