Sabah saat 5:30'da uyanmış diğerlerini de uyandırıp üzerime eğitim yaparken giydiğimiz askılı siyah tşört ve siyah eşofman altı giyinip saçlarımı ördükten sonra topuz yapmıştım. Spor yaparken taktığımız sadece ağzımızı kapatmayan maskemi takıp ayakkabılarımı da giyindikten sonra sigaramı alıp çıktım odadan, diğerleri de hazırlanmaya başlamıştı zaten... Bahçeye çıkmış sigaramı yakmıştım...
Üç nefeste biten sigaramı söndürüp çöpe attım. Ekipte gelmişti bu arada... Odadan çıkmadan giydiğim kapşonlu ceketimi çıkarıp yanımda bulunan bankın üzerine koyup kardeşlerimin önünde yerimi aldım...
"Bugün klasik eğitimden fazlasını yapalım diyorum, ne dersiniz beyler?"diye sordum ellerim arkamda..
"Canımız sıkılmasın da bize uyar kardeşim"demişti Kara, bazen eğitim yaparken bile sıkılıyorduk...maalesef...
"Öyleyse ısınma için klasik eğitim ile başlayıp parkur yarışı, atış talimi ardından birlikte dövüş eğitimi yapıp nefes yarışı yapalım"diyip gülümsedim... Onaylamaları ile koşu ile ısınma turuna başladık....
100 tur koşu 200 şınav 250 mekik ardından 300 barfiks çekip ısınma eğitimini tamamlamıştık.Bu sırada diğer timler de eğitim yapmaya başlamıştı.Iki timin komutanı olan binbaşıların gözleri üzerimde idi. Diğer askerlerde hala yorulma belirtisi göstermeyen kardeşlerime bakıyor aralarında konuşuyorlardı...Dediklerini tam duyamıyordum ama yine insan mıyız diye sormuştu bir asker galiba...
"Evet beyler bu kadar ısınma yeter.Atmaca Deli ilk ikiniz yarışacaksınız, ardından Kara ile ben, kazanan kişi benimle yarışacak.Sıraya geçin...Başla"diyip cebimden çıkardığım sigaramı yakmıştım...
Başa baş koşarlarken son anda Atmaca iki adımla Deli'yi yenmişti.Kara ile parkurun başına geçip aynı anda başlamıştık uzun parkuru koşmaya.Deli ve Atmaca parkurun dışında tezahürat yapıyordu.Bir bana bir Kara'ya bağırıyorlardı.Son anda Kara'yı geçmiş şimdi ise Atmaca ile birlikte yarışmaya başlamıştık...
"Hızlanmanız gerekiyor beyler..Hala beni geçemiyorsunuz.. Atış talimi yaparken dinlenirsiniz haydi"diyip atış talimi sahasına geçtik.
"İddiaya girelim mi Gölge?"diye sormuştu Atmaca, güldüm...
"Nesine ?"diye sordum direkt...Atmaca keskin nişancımız olduğu için çok fazla iyiydi...Ama bizde iyiydik...
"Bebeğini bir hafta alırım"diyip göz kırpmıştı...
"200 metre mesafeli silah ile 400 metrede tam isabetli ikişer atış yapacağız Atmaca kazanırsan bebeğim bir hafta senindir, ayrıca gideceğimiz iki görevde geride kalmayacaksın...Ama ben kazanırsam Gittiğimiz görevlerde geride kalacaksın şikayet etmeden ayrıca iki hafta bize hizmet edecek ve bana komutanım yerine majesteleri diyeceksin"dememle gülmüştü Deli ve Kara.
"Kabul lan..Nasılsa ben kazanıcam"diyip yerine geçmesi ile bende yerimi alıp silahın menzilini ayarladım.
"Üçe kadar sayıyorum, 1..2..3..atış serbest!"diyen Kara ile art arda iki atış yaptım...
"Hassiktir be..Kardeşim biz seni keskin nişancı bilirdik"diyip kahkaha atmıştı Deli...
Dürbünle hedefleri kontrol ettim.Benim iki atışımda aynı yerden olurken Atmaca'nın ikinci atışı ilk atışının iki parmak altına denk gelmişti...
"Atmaca..sevgili kardeşim!"diye seslenmem ile kısık sesle küfür etmişti...Güldüm.
"Buyrun majesteleri"demesi ile daha sesli gülmüştük...
"Ahh tanrım nede güzel diyor yaa.."diyip güldüm... Kara ve Deli de atış talimini yaptıktan sonra birlikte birbirimizle dövüş eğitimi yapıp nefes yarışı için askeriyenin hava soğuk diye içinde bulunan kapalı havuzuna gitmiş bir saatte orada çalışıp odamıza geçip duş alıp temizlendikten sonra da oturmuş Atmaca'nın servis ettiği çayları keyifle içmeye başlamıştık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARIŞIN (TAMAMLANDI)
Teen Fiction"ben Vatan'ının her bir karış toprağına aşık bir kadınım"