Askerlerinin odadan hızla ayrılması ile Binbaşı Selim'e de haber vermiş kısa sürede gelen askerine acil kod aldığı bölgeye asker göndermesini emretmişti...İki tim aldıkları emir ile hızla hazırlanmış bir tim helikoptere binerken diğer tim zırhlı araçlarla çıkış yapmıştı askeriyeden... Selim binbaşı, Veli binbaşı ve albay Çetin DOĞAN harekat merkezindeydiler...
Gölge elindeki keskin nişancı silahını kontrol ederek oyalanıyordu, üzerindeki bakışların pek ala farkındaydı ama umursamıyordu...Kara'ya haber vermediği aklına gelince yanındaki camdan neredeyse görünmeyen askeriyeye bakmıştı...Neyseki kardeşi alışkındı ortadan kaybolmalarına....
Mavi gözlerini karşısında ve yanında oturan askerlere ve Kuzgun binbaşiya çevirdi...Keskin nişancı askerleri izinde olduğu için onun yerine gelmişti, yan yana çarpışmadıkları için gözlerinde gelip geçen kısacık tereddütü görmüştü Gölge...Güldü içinden, yan yana çarpışsalardı önceden gözlerine bakmaya çekineceklerine emindi...
Öylesine şeyler yapmıştı ki çıktığı görevlerde bazen kardeşlerinde bile çekinik bakışlar görüyordu...
Selim binbaşının timi verilen koordinatlara gelmiş gördükleri ile hızla işe koyulmuşlardı.Timin bombacısı kapıdaki düzenek ile ilgilenirken diğerleri çevre güvenliği almış yaralılar olduğu için ambulans çağırmışlardı...
Yüzbaşı Can askeriye ile iletişime geçmiş karşılaştıkları durumun bilgisini vermişti.Bombacının işini bitirmesine eş zamanlı ambulanslar olay yerine ulaşmış yaralı siviller ambulanslara bindirilmişti...On kişi vardı ve hepsi küçük büyük yaralıydı, hamile olan bir kadının ise sancısı tutmuştu, ilk onu göndermişlerdi zaten...
"Komutan oğlum..engelleyemedik aldılar genç kızı!"diye çektiği acısına rağmen bağırmıştı sedyeye alınan yaralı yaşlı kadın.
"Merak etme sen teyzem, peşlerinde askerlerimiz var..Siz iyileşmeye odaklanın"demişti Can yüzbaşı, kadını sakinleştirmek için yumuşak ses tonuyla...
Ambulanslar uzaklaştığında iki askeri son ambulans ile siviller ile gönderip işleri bittiğinden askeriyeye dönüş yoluna çıkmışlardı...
Gölge yanındaki adamlardan birkaç adım önden ilerliyor yerdeki izleri takip ediyordu...Koşar adımlarla ilerliyorlardı...Sınıra yüz metre kala gördükleri önlerinde ilerleyen itler ile durmak zorunda kalmışlardı...
"Binbaşım görüş açımda dişi bir aslan ve 30 kadar hamamböceği girdi"demişti Gölge birkaç adım arkasında kalan adamları durdurduktan sonra...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARIŞIN (TAMAMLANDI)
Teen Fiction"ben Vatan'ının her bir karış toprağına aşık bir kadınım"