3....

13.3K 577 10
                                    

Karakola ulaşan helikopter henüz iniş yapmadan havadan yere bir metre kala atlayıp inmişti Gölge komutan. İniş yaptığında da diğerleri inmiş Bulut binbaşıya destek olarak karakol binasına yönelmişlerdi...

Helikopterin sesine çıkan Poyraz ve Fırat kapıda karşılamışlardı lakin yine konuşmadan yanlarından geçip gitmişti Gölge.

Kara'nın işareti ile Deli binbaşıyı revire götürmüş Atmaca ile kapıda duran ikiliye yönelmiştiler.

"Selamın aleyküm"demişti Kara, binbaşıya elini uzatmıştı.

"Aleykümselam."

"Haber vermişlerdir geleceğimizi binbaşı.Ben Kara bu da Atmaca."

"Binbaşı Poyraz TÜRKOĞLU. Fırat KAYA yüzbaşı.Hoşgeldiniz,içeride konuşalım"diye tanıtmıştı kendini Poyraz.

"Olur"diyip binbaşının ardından ilerlemeye başlamıştı Kara ve Atmaca...

Gölge toplantı odasına geçmiş üzerindeki silahları bırakmış çoktan binbaşının odasına geçip oturmuş telefon görüşmesi yapıyordu.

"Görev tamam,asker iyi durumda.Tedbir amaçlı hastaneye gönderiyorum.Daha sonra Ankara'ya gönderirim komutanım.."

"Aferin Gölge.. Başka bir şey var ?"

"Burada kimliğimizi kimler bilecek komutanım?"diye sorduğunda odanın kapısı açılıp içeriye giriş yapmıştı Poyraz,Fırat Kara ve Atmaca. Telefonla konuştuğunu gördükleri için sessizce geçip boş sandalyelere oturmuşlardı.

"Binbaşı Poyraz TÜRKOĞLU'na güvene bilirsin.Diğerleri senin kararın Gölge.Uzun süre orada kalacak gibisiniz."

"Anlaşıldı komutanım.Allah'a emanet"diyip karşılık alması ile kapatmıştı telefonu.

"Deli nerde?"

"Binbaşıyı revire götürdü.Ne diyor komutan?"diye sormuştu Kara.

"Sen kimsin asker?"demişti gözlerini Fırat'a çevirip.

"Yüzbaşı Fırat KAYA.."

"Ne kadar zamandır buradasın?"diye sorduğunda kısa bir an Poyraz'a bakıp çattığı kaşlarıyla cevap vermişti Fırat.Poyraz da kaşları çatık soru soran sesinden anladığı kadına bakıyordu.

"4 yıl olacak..Neden soruyorsun?"

"Çıkarın"diyip kendi maskesini başından çıkarıp önündeki sehpaya koymuştu Gölge.Ardından cebinden sigarasını çıkarıp yaktıktan sonra derin bir nefes alıp bırakmıştı. Gözlerini bu sefer binbaşının üzerine çevirmişti.

"Ben Gölge..Kimliğimiz gizlidir eğer bu odanın dışındaki birine gördüğünüz yüzleri anlatacak olursanız..."susmuştu zira kapı açılmış Deli içeriye giriş yapmıştı. "Askerlikten muaf olup ceza alırsınız beyler.. Bulut binbaşıyı hastaneye gönderin daha sonrada Ankara'ya gitmesini sağlayın Poyraz binbaşı."demişti.

SARIŞIN (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin