İki aşık bir süre daha birbirine sarılmış yaralı olduğu için Kuzgun'u yatırıp odasından uyuduğundan emin olunca çıkmıştı Gölge...
Kapıda bekleyen yüzbaşı Demir'e başıyla takip etmesini işaret edip Kara ve Demir ile hastanenin bahçesine çıkmış sigarasını yakmıştı..."Anlat?"demişti Gölge sesi sert bakışları donuktu, az önce sevdiği adamın kollarında titreyerek ağlayan kendisi değilmiş gibi...
"Görev dönüşü helikopterin gelecegi bölgeye yürümeye başlamıştık..Biranda karşımıza çıktı itler...Kısa sürede hallettik ama keskin nişancı varmış Sarp'ı nişan almış sanırım komutanımız önüne geçti Halil bizim keskin iti bulup gebertti ama Kuzgun komutanım vurulmuştu..İlk müdahaleyi yapıp hemen helikoptere binip direkt hastaneye geldik"demişti Demir...
"Kimin itleri olduğunu biliyor musun yüzbaşı?"diye sormuştu Gölge...
"Kaçan iki kişiyi gördük komutanım, binbaşım yaralı olduğu için bırakmak zorunda kaldik"
"İsim ver bana yüzbaşı, detay değil?"diye hafiften sesini yükseltmişti Gölge...
"Azat itiydi Gölge"
"Sana emanet"diyip karşılık beklemeden Kara ile arabaya binip hastanenin bahçesinden ayrılmışlardı....
Ona göre Azat itinin suyu ısınmakla kalmamış kaynayıp taşıyordu ve seve seve kaynayan suyunda boğup nefesini kesecekti...
Hiç kimse sevdiği adamın canını yakamazdı...
'Gazabımdan kork Azat iti'diye içinden söylenen Gölge dudaklarında oluşan psikopatca gülümsemesi ile arabanın hızını arttırmıştı...
*****
Azat adamlarını kaybetmesine rağmen sevinçliydi zira bir askeri vurmuşlardı.Görmüştü askerin kalbinden vurulduğunu...Nasıl sevinmezdi ki...Onun için bir asker bir askerdi..Yüzünde oluşan gülümsemesi ile keyifle hazırlattığı et yemeğini yiyordu...Yanında Dilan ve Davut diye bir başka kampın lideri vardı...
"O asker kesin gebermiştir heval"diyip kahkaha atmıştı Azat...
"Şimdi ne yapıyoruz Azat bir askerle duracak değilez"demişti Davut iti...
"Elbet durmayacaz heval..Acı çekmelerini beklemeyecez akşama Dolapdere köyüne baskın edecez...Geçen sefer askerle iş birliği ettiler şimdi de cezalarını çekecekler"diyip sırıtmıştı Azat...Davut ve Dilan da duydukları ile gülmüştü....
Bir süre daha oturup yanlarından ayrılmıştı Dilan ihtiyaç giderecegini söyleyerek...Kamptan yeterince uzaklaşınca ayakkabısına salladığı telefonu çıkarıp mesaj yollamıştı abisine takip edilmediğine emin olunca...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARIŞIN (TAMAMLANDI)
Teen Fiction"ben Vatan'ının her bir karış toprağına aşık bir kadınım"