31...

4.7K 322 55
                                    

Maskeliler üzerlerine siyah üniformalarını giyinmiş eşyalarını toplayıp daha sonra gönderilmesi için bir kenara bırakmış en son siyah maskelerini takıp hep birlikte tesisten çıkıp onlar için gelen helikoptere binmişlerdi...Eğitimleri bitmişti ve artık tim olarak Ankara'da özel kuvvetler komutanlığında kalacaklardi.
Lojman ayarlanacağını söylemişti Yavuz komutan ama Gölge askeriyede kalmayı tercih ederim diyip kibarca reddetmişti komutanını...

Helikopter inişe geçtiğinde oturduğu yerden kalkıp sigara içtiği için açık olan kapıdan yere yarım metre kala atlayıp inmişti Gölge, her zamanki gibi...

Timinin de yanında yer alması ile kendilerini bekleyen albay Polat ve tuğgeneral Yavuz komutana selam vermişlerdi.

"Rahat..beş dakikaya toplantı odasına gelin"demesi ile onaylamıştı tim Yavuz komutanı...
Komutanın gitmesi ile time döndü Gölge.,

"İki dakikanız var beyler"diyip yanlarından ayrılıp komutanlarının peşinden gitti...

Hızlıca kendini lavaboya atan Gölge soğuk suyla elini yüzünü yıkayıp boynunu ıslatıp yüzünü kurutup çıkmıştı lavabodan. Hızlı adımlarla toplantı odasına geçmiş yerine oturmuştu ki içeri giren komutanlar ile hızla kalkıp selam verdikten sonra Yavuz komutanın izni ile geri oturmuşlardı...

"Herşey yolunda Gölge?"diye sormuştu Yavuz komutan,sert bakışları timin üzerinde idi.

"Hazırız komutanım"

"Peki.. Sınır dışında bir operasyon gerçekleştireceksiniz.Alınması gereken dosyalar ve sağ bir şekilde hedefiniz var..İsmi Raşid kod adı doktor..."diyip karşıda ekrana gelen iti gösterdi Yavuz komutan..."Aldığımız istihbarata göre elinde kaçırılan çocuklar var bu yüzden sizinle PARS timi de gelecek, onlarla önceden konuştuk...Onlar sivilleri Türkiye topraklarına getirirken sizlerde hem onları koruyacak hemde hedefleri alacaksınız...Nasıl yapacağın sana kalmış binbaşı lakin yaralı şehit istemiyorum..Gece yola çıkacaksınız hazırlanın, Allah yar ve yardımcınız olsun"

"Sağol"diyip hep birlikte hızla selam verip izin alarak çıkmışlardı odadan...

"Karnınızı doyurup dinlenin, aileniz ile konuşun ama sakın görevden bahsetmeyin beyler..Unutmayın biz yokuz...Atmaca Pars timiyle konuş yanlarına fazla ağırlık almasınlar rehineler için yemek ve sağlık malzemesi alsın biri.Ve siyah giyinsinler söyle."

"Tamamdır"diyip gitti yanından Atmaca, ardından diğerleri de dağılmıştı...

Gölge ise sigarasını alıp bahçeye çıkmış sigarasını yakmış nasıl bir yol izleyeceklerini düşünüyordu...Güvenli bölgeleri, nerede duracaklarını rehineleri hangi yoldan güvenle geçireceklerini... Rehineler dışında sıkıntı yoktu zaten,yeni olsalarda timine güveniyordu...

SARIŞIN (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin